Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-01-2009 om 14:55
Wie heeft deze super koffiemachine ook?
Ik heb al ontdekt dat de latte macchiato echt mijn lievelingskoffie is! Maar wat zijn die koffiecups toch eigenlijk duur he......
Heeft iemand een idee waar ik die dingen goedkoper kan kopen/bestellen?
Groetjes, Minet
25-01-2009 om 17:24
Zeuren
Behalve duur is het ook zo milieuonvriendelijk, al dat extra materiaal. Het hoort niet goedkoper maar duurder (en dan fair trade en met een flinke afvalverwerkingspremie wat mij betreft
25-01-2009 om 18:03
Hoho
Ik ben net zo blij met deze machine! Je hebt gelijk, het is milieu-onvriendelijk, maar ik ga er gemakshalve vanuit dat voor die cups nog wel een ander materiaal gevonden wordt
Of ben ik dan heel naïef?
Groetjes, Minet
PS verder scheidt ik al mijn afval, ben een zeer zuinige energie- en waterverbruiker waarmee ik met mijn dolce gusto als gemiddelde afvalproducent hoop te eindigen
26-01-2009 om 11:05
Frankrijk
Hoi,
In Frankrijk zijn ze ongeveer 50 cent goedkoper dan in nederland en er zijn meer smaken te koop.
Als je er toch op vakantie bent kun je wat meenemen ik denk dat er speciaal voor de koffie naar toe rijden niet de moeite is, of je moet wel heeeeel veeeel koffie drinken, maar ja dan wordt je dolce gusto nog milieuonvriendelijker.
een dolce gustofan