Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha the first

Nasha the first

28-12-2008 om 13:26

Nieuw aanrechtblad, welk materiaal

Het aanrechtblad van onze keuken is slecht, door kalk en water is het rond de kraan helemaal verrot en het is een kwestie van tijd of de boel is volledig door....nu wil ik dus eigenlijk een nieuw blad, maar geen hout meer....maar wat dan? En nog een beetje betaalbaar uiteraard )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Wat voor hout heb je nu dan? Spaanplaat, multiplex, echt hout-uit-éen stuk?

Wij hebben nu multiplex, met een kunststof afwerklaag. Steen (oid) is mooier en zou ik liever hebben (maar kon ik destijds niet betalen) en ik vind dat multiplex verder goed voldoet. Het zit er nu tien jaar in, en geen rot te zien.

Ik zou ook wel staal willen hebben trouwens, maar dat schijnt alleen maar te kunnen als je niet de hoek om moet (hoewel de meningen daarover verdeeld zijn).

Groeten,

Temet

Nasha the first

Nasha the first

28-12-2008 om 22:46

Ja, hoe leg je dat uit...

het is van dat in laagjes geperste spul, met een gladde toplaag, zeg maar de standaard bladen die je ook bij de bouwmarkt kan halen....we hebben de pech dat er vocht via de achterkant is gegaan, tussen tegels en blad door, en daardoor is het gaan rotten....

Anna

Dat L-vormige blad, zat daar dan geen las in de hoek? De keukenboer waar wij de keuken voor ons nieuwbouwhuis bestelde vertelde ons dat stalen bladen niet de hoek om zouden kunnen omdat je dan twee rechte bladen aan elkaar moet lassen. Ik weet nou niet meer of dat niet zou gaan of dat het wel zou gaan, maar niet mooi is.

Kennelijk kan het dus wel, want jij hebt het. Hoe ziet dat er dan uit? Heb jij trouwens nog structuur in je aanrechtblad zitten, of is het glad? (dat lijkt mij weer minder, dat vlekt zo).

Weet je de naam van de leverancier toevallig nog?

Groeten,

Temet

Nasha the first

Nasha the first

30-12-2008 om 15:36

Anna n

we willen juist liever geen hout meer, vanwege dat rotten dus....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.