Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katja

Katja

16-01-2009 om 21:40

Nieuwe mobiel.. hellup!

Ik wil graag een nieuwe mobiel. Die ik nu heb bevalt niet (lg chocolate). Hij is veel te glad en de menu's zijn erg onlogisch. Verder gaat-ie maar heel zacht af zodat ik de helft vd tijd 'm niet hoor overgaan. Bereik ook slecht en batterij snel leeg.Ik heb een abbo bij hi voor 15 euro per maand. Ik wil wel ietsje meer betalen maar niet veel meer. Internet zou leuk zijn maar hoeft niet per sé. Wie heeft tips? Camera hoeft niet per sé goed te zijn, wel mp3 en evt. radio, ook leuk.
Katja

ps en wat ik erg fijn zou vinden is dat je makkelijk handsfree zou kunnen beppen, dus zonder oortje!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Handsfree ot

Zag laatst de perfecte handsfree-oplossing-voor-weinig: een Marokkaans meisje had haar mobieltje half tussen haar strakke hoofddoek geschoven en kletste er zo lustig op los.
Vond het wel inventief eigenlijk. Wel oppassen met bukken.

Groeten,

Temet

Petr@

Petr@

17-01-2009 om 13:05

Sony ericsson c902

Ik heb deze telefoon nu bijna twee maanden en ben er zeer tevreden over! Met radio, internet en goede camera.
Dit is de actie van KPN:

http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/SonyEricsson-C902-James-Bond/TSEJB902ZW.html?ab_agid=100&omn_site=1&campaignid=599

Nasha 1st

Nasha 1st

17-01-2009 om 13:19

Temet! (ot)

Dat zie ik die meiden op mijn werk ook doen ja! Is wel erg handig, zou er bijna ook een op doen! hahahah

Polly Shearman

Polly Shearman

17-01-2009 om 20:11

Idd de sony van petr@

die heb ik ook, bevalt op zich heel goed, vind alleen de knopjes klein. En ik sms nogal veel, maar alles went.
Verder vind ik de aansluiting van de headset op een stomme plaats zitten nl aan de zijkant, dus als ik hem in het mini zakje van mijn sportbroek frut schiet vaak de stekker eruit.
Bovendien zitten er spelletjes op die zo vreselijk verslavend zijn dat ik steeds naar bed ga ( voor het slapen gaan steeds nog heel even spelen, ja ja even...)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.