Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Celine*

Celine*

21-11-2008 om 17:37

Oilily kleding hoe valt dat?

Hallo!

Ik heb voor mijn dochter van 3 jaar leuke kleding van Oilily gezien op marktplaats. Maar hoe valt die kleding? Groot of klein? Ze is aan de kleine kant. Ze meet 94 cm. Van de Hema draagt ze 98/104 maar moet ik de mouwen omslaan. Van H&M draagt ze nog een broekje in maat 92, die van 98/104 moet ik ook omslaan.

Wie kan mij helpen?

Groetjes Celine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dropke

Dropke

21-11-2008 om 18:15

Oililly

valt meestal wat kleiner is mijn ervaring. Mijn dochter heeft oililly meestal een maatje groter. Bij 98 zoek dan maar min 104 en liever nog 110. Wel hele leuke kleding, al vind dochter het inmiddels rare kleren.

Dropke

3 kids mam

3 kids mam

21-11-2008 om 19:43

Ja klein

Ik vind ook dat het klein valt. Je hebt minstens 1 a 2 maten groter nodig.

Celine*

Celine*

23-11-2008 om 08:32

Bedankt

Dan ga ik in een andere maat kijken en dan koop ik eerst wel 1 ding om te kijken hoe het precies valt!

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Celine

Niet helemaal waar

hoi celine,
het is niet helemaal waar dat alles kleiner valt hoor,dus kijk uit.
vestjes bijv. vallen weer normaal. het ene is het andere niet helaas.

Juist groot toch?

Mijn ervaring is dat het vaak best groot valt, ook omdat het wat wijder is. Ik zou niet snel een maat groter kopen. Vergelijk het gewoon met Hema denk ik. Ik koop er vooral broeken, truien en af en toe een jurk van, ook via MP. Weet dus niet hoe shirtjes vallen.

Minnie

Minnie

25-11-2008 om 08:47

Groot!

Ik vind het ook groot (en wijd) vallen. Broeken hoef ik hier niet eens te proberen, die zijn allemaal véél te wijd voor mijn sprinkhaantjes. De shirts vallen ook groot. Mijn jongste heeft nu toevallig een Oilily-shirt aan naar school, maat 104 en hij heeft maat 122! Ok, het is wat aan de kleine kant aan het worden, maar past nog wel.

De andere shirts vallen ook groot, al heb ik ook wel wat shirtjes en hemdjes gehad die normaler vielen...

Minnie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.