Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Patries

Patries

29-09-2008 om 14:33

Onderbroeken ophangen

Ik vraag me toch af of ik de enige ben die zijn en haar onderbroeken buiten te drogen hangt. Het lijkt er nl op dat mijn buren het allemaal niet doen, als ik zo hun waslijnen bekijk. Daar hangen alleen 'buitenste' kleren aan. Doe ik dan misschien iets dat enorm 'not done' is, zonder dat ik het zelf weet ??!

Patries

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

29-09-2008 om 14:37

Grijns

Nee, dat zou ik ook nooit doen! Trouwens, ik hang mijn was nooit buiten op.
Mijn onderbroek blootstellen aan de blikken van de buurman, brrrr, nee, nooit!

Mamasan

Mamasan

29-09-2008 om 14:50

Ja hoor

Ik heb er geen problemen mee om mijn ondergoed buiten aan het rekje te hangen. Mijn buren kunnen het alleen zien als ze uit hun slaapkamerraam kijken. Hebben jullie je was aan de voorkant van je huis hangen dan?

Janeway

Janeway

29-09-2008 om 15:00

Ja hoor..

Hier hangen ze gewoon buiten, wel een beetje aan de binnen kant van de droogmolen, die van de kinderen en mijn man ook. Ik heb 2 oudere buren die hebben een apparte manier van onderbroeken drogen, die hangen op een knaapje strak voor het raam. Achter het gordijn, zodat je ze van buiten dus gewoon ziet hangen. Dat snap ik dan dus echt niet zo goed..Het ziet er er wel een beetje gek uit zo'n oudemannen slip aan een knaapje..

Nooit gedacht

dat iemand de onderbroeken uit zicht hangt. Hier hangt alles pontificaal aan de lijn (heb geen droger). O, wel in de achtertuin trouwens, ik heb voor minder zon

Merla

Merla

29-09-2008 om 15:58

Lachen!

Waar men zich tegenwoordig al niet druk om kan maken zeg!
Meestal ben ik te lui om al dat kleine spul aan de droogmolen te hangen en gaan de gewone onderbroeken (en dat worden er hier in huis helaas steeds minder) gewoon in de droger. Maar helaas is dat ding momenteel stuk en ben ik nog niet toegekomen aan een monteur bellen (eerst moet mijn bijkeuken weer een beurt, ik schaam me dood voor die man *grinnik*) dus, bij mooi weer, gaat alles, dus incl. onderbroeken aan de droogmolen. Buiten, in de achtertuin en in het zicht voor iedereen die daar moeite voor doet. Wel doe ik net als sommige anderen het kleinste spul achteraan en het grootste en/of mooiste spul vooraan trouwens, dus of daar nog erg veel van te zien is weet ik niet eens.
Maar met de dure Björn Borg onderbroeken wordt natuurlijk geponkt die komen gewoon vooraan te hangen. Die móeten toch ook juist zichtbaar zijn!?
Wat een idioterie eigenlijk zeg! De ene onderbroek mag nog niet eens aan de waslijn buiten hangen en de ander moet zelfs zo zichtbaar zijn dat de normale jeans oid halverwege de kont hangt zodat iedereen hem moet kunnen zien. Ik denk dat die ene onderbroek die eigenlijk onzichtbaar moet blijven, minder toeschouwers krijgt dan die andere die juist zichtbaar moet zijn. Een waslijn met was w.o. onderbroeken, wie let daar nou helemaal op? Meen je het nou serieus dat je een selectie maakt van wat je wel en niet buiten ophangt?!

Ha ha

Doet me denken aan vroeger; toen zag je het veel meer dan tegenwoordig. Als ik nog denk aan die grote witte tenten die je zo af en aan bij buurtgenoten aan de waslijn vrolijk zag wapperen.
Maar hier niet dus; praktisch alles gaat in de wasdroger en dat wat te fragiel is voor de droger, hang ik ergens over een verwarming.

koentje

koentje

29-09-2008 om 16:27

Nou,

ik hang mijn ondergoed lekker buiten als dat zo uitkomt hoor!
Als mijn buren de moeite nemen om daar naar te kijken, moeten ze uit de ramen gaan hangen of op de schutting klimmen.
Nou, als ze nou zo veel moeite daarvoor bereid zijn te doen, wie ben ik dan om ze die lol te ontnemen?

Zeker wel

Bij goed weer gaat alles gewoon aan de lijn, ook het ondergoed van mij, manlief en de kids hoor. Als iemand er last van heeft kijken ze maar de andere kant op. En eerlijk gezegd, als een ander de was buiten heeft hangen kijk ik eigenlijk niet wat er aan de lijn hangt, maar als ik er wel naar zou kijken zou ik ook geen aanstoot nemen aan het ondergoed.

annoniem

annoniem

29-09-2008 om 20:17

Nooit

Sinds ik erachter kwam dat een ex helemaal opgewonden werd van ondergoed (ook maatjes 128) en een psycholoog vroeg of hij het kocht of ook wel eens van waslijnen stal (schijnt niet ongewoon te zijn), hangt er van mij echt niks meer buiten en gaat te klein ondergoed van de kinderen in de vuilnisbak. Erg he.

Hoog en droog

Om te stelen moeten ze dan eerst wel flink klimmen, hier hang zo veel mogelijk onder de daklijst op het balkon. Let eigenlijk niet zo op wat voor hangt, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iemand een biet kan schelen wat er hangt en hoe.

Wasdroger wil ik niet aan.

Hoog en droog

Om te stelen moeten ze dan eerst wel flink klimmen, hier hang zo veel mogelijk onder de daklijst op het balkon. Let eigenlijk niet zo op wat voor hangt, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iemand een biet kan schelen wat er hangt en hoe.

Wasdroger wil ik niet aan.

tonny

tonny

29-09-2008 om 23:26

Doe het wel hoor

gewoon, aan de waslijn. Ik zou niet weten waarom niet, het is keurig fleurig ondergoed.
Ik weet wel dat ik de megaonderbroeken van oma uit zicht hing, toen ik die eens bij de was had

Misschien vinden buren ondergoed ophangen teveel werk?
Of het gaat in de droger?

Apart, veel taboes vallen weg en ondergoed schijnt ineens 'niet netjes' te zijn aan de waslijn?

Tonny

tonny

tonny

29-09-2008 om 23:28

En beha's dan?

Die mogen zeker helemáál niet in de frisse buitenlucht.

Nu ik er over nadenk, vind ik beha's misschien wel uitdagender dan onderbroekjes.

Tjonge, wat een item!

tonny

Kaaskopje

Kaaskopje

30-09-2008 om 01:16

Nee liever toch niet

Ik ben zo iemand met mega witte tenten en ondanks dat ik ze vol overtuiging draag omdat ik dat lekker vind en manlief zich er totaal niet aan stoort wil ik de buren daar liever niet bij betrekken.
Ik begrijp overigens niet waarom het voor mij als buur erg zou zijn als de buren hun ondergoed in het zicht hangen (Girls only mom). Ik zou het hooguit vermakelijk vinden en verder niet mijn zaak.

Bastet

Bastet

30-09-2008 om 07:44

Ja hoor

Ik heb een droogmolen,ik hang er van alles aan,en ondergoed zó dat je het niet ziet hangen.Ik gun mijn toch al loerende buurman het zicht niet op mijn mooie spulletjesDat een ander zich stoort aan mijn was,is het probleem van de ander.Ik vind dat dat gewoon moet kunnen,in je eigen tuin.
Groetjes,Bastet

Nog nooit bij stil gestaan

Hier gaat alles aan de lijn (als het niet regent tenminste). De kleinere dingen wel aan de binnenkant maar dat heeft meer te maken met mijn twee honden die graag iets van de waslijn pikken (en dat lukt prima als ik grote dingen aan de binnenkant (dus laag) hang), dan dat het iets te maken heeft met het feit dat ik niet wil dat een ander ziet dat ik mijn onderbroeken aan de lijn heb.
En ook BH's hoor Tonny. Maakt mij helemaal niets uit.

krin

krin

30-09-2008 om 09:02

Huurcontract

In het huurcontract van mijn oude huis stond dat je geen was mocht ophangen in de voortuin. Of dat in verband met de openbare zeden was, stond er geloof ik niet bij. Ik zou het ook niet snel doen, zelf, maar wel in de achtertuin. Met onderbroeken en beha's, zij het waarschijnlijk wel zo veel mogelijk uit het zicht.

amk

amk

30-09-2008 om 09:33

Officieel

mag ik helemaal geen was buiten hangen, aan of op mijn balkon. Net als de rest van het gebouw. De praktijk is dat we het allemaal gewoon doen.

Ik hang alles gewoon buiten, anders wordt het binnen zo vreselijk vochtig.

groet,
angela

margje van dijk

margje van dijk

30-09-2008 om 09:57

En op vakantie dan

Ik hang altijd alles binnen op zolder op, want ik ben nooit thuis dus buiten hangen is dan geen optie.

Maar op vakantie dan. Ik heb van de zomer in Italië een keer of 3 gewassen, en dan vooral onderbroeken natuurlijk. De lijntjes waren in feite de scheerlijnen van de tent, en mijn man had nog een mooi vierkant extra gespannen. Nou, daar hingen we allemaal op een rijtje. Het ging bij mij wel een beetje kriebelen zolang het er hing. Gelukkig was het meestal met een paar uur droog en dan haalde ik het gauw weer naar binnen.

Terwijl ik wel onbeschaamd op crocs rondloop op de camping, dus de logica is ver te zoeken natuurlijk.

Margje

Girls only mom

Nou word ik toch wel nieuwsgierig naar het soort ondergoed dat jouw buren dragen! Vertel, vertel....

Guinevere

Guinevere

30-09-2008 om 11:18

Margje

Op vakantie heb ik wel een probleem ja, dat vind ik niet fijn om dan mijn delicate hema-ondergoed in beeld te hangen! Gelukkig was ik de ramen van mijn tent nooit, dus ik kan die dingen gemakkelijk binnen in de voortent ophangen, dan ziet niemand het!
Andermans ondergoed aan de lijn vind ik trouwens wel vermakelijk. Ik wil alleen niet dat iemand _míjn_ ondergoed vermakelijk vindt....

Mieke....

....de laatste Linda gelezen ? Even refererend aan je opmerking over de crocs.

Ik heb mijn exemplaar alweer doorgegeven aan een vriendin maar ik vond het wel een amusant artikel over de tendens dat getrouwde vrouwen in grote getale hun haar praktisch kort knippen; het liefst in een donkerrood kleurtje en dat we ons voortbewegen op crocs met beestjes erin geprikt (net als onze jonge dochter) en dat mannen en vrouwen als we niet oppassen, eindigen als twee reuzenbabies met identieke joggingpakken op de bank. Er stond zoiets als; waarom beloven we ipv eeuwige trouw niet eeuwige geilheid. Nou ja, ik vond het artikel wel lollig, hoewel, schromelijk overdreven en ik moest er even aan denken toen ik je opmerking over de crocs las. Heb ze overigens zelf ook maar verlaat de tuin er niet mee

Paula B

Paula B

30-09-2008 om 14:13

Juist aan de buitenkant

Ik ben erg verbaasd dat ondergoed aan de waslijn zo gevoelig ligt/hangt! Om puur praktische redenen hang ik het ondergoed juist aan de buitenkant: de langste dingen, handdoeken en zo, het dichtst bij de paal en naar buiten steeds korter, zodat wind en zon overal goed bij kunnen en alles snel droogt. Geen haar op m'n hoofd die er ooit over gedacht heeft om het gevoel van de buren als criterium mee te wegen.

Hm, en ik ben eigenlijk ook niet van plan om dat alsnog te gaan doen. Ik draag overigens zwart Hema-ondergoed, soms een fleurig bloemetje met kantjes, en in diverse modellen

Mieke

Ach ja, we hoeven ons natuurlijk ook niet door Linda te laten dicteren wat g**l is

Tirza G.

Tirza G.

30-09-2008 om 22:56

Lorwyn

Ik lig in een deuk. Je schrijft: ik hang eigenlijk alleen de grote dingen buiten. Nou, daar passen mijn onderbroeken dan ook prima tussen. Daar kun je een ledikantje mee bekleden

Tirza

Guinevere

Guinevere

01-10-2008 om 11:24

"japanner hengelt naar ondergoed"

"De politie in de Japanse hoofdstad Tokio moet vreemd hebbben opgekeken toen ze binnenviel in het appartement van de 51-jarige Akira Hino. De man had de aandacht getrokken doordat hij met een hengel probeerde om damesondergoed van een lager gelegen wasrek op een balkon te vissen.

De politie maakte de arrestatie dinsdag bekend. Tijdens de inval in de woning Van Hino troffen de agenten liefst 500 setjes ondergoed aan. De Japanner verklaarde tegenover rechercheurs dat hij zijn ondergoed-fetisj al op zijn 18e had ontwikkeld. Het is onduidelijk hoe lang hij al gebruik maakte van de 3 meter lange hengel met vislijn en haak."

Stond in de Pers vanmorgen! Dus mannen met vishengel zijn helemáál niet zo onschuldig als ze lijken....

Haha

ik lig in een deuk om dit draadje,er is zelfs iemand die een ledikantje kan bekleden met haar onderbroeken ,hilarische uitspraak !
wat mij zelf betreft,voor het gemak gooi ik ondergoed in de droger,zou ik geen droger hebben en op vakantie hang ik gewoon alles buiten,het boeit me echt niet wie daar blij of niet blij van wordt,ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nooit oplet wat er bij de buren of anderen aan de lijn hangt,gewoon omdat het me niet interreseert.

sandra75

sandra75

11-10-2008 om 10:15

Onderbroekenlol

Ik was net boven in de kamer van onze jongste zoon en zag de buuf de was ophangen en omdat ik een onderbroek zag hangen moest ik ineens aan dit draadje denken haha!!

Ik hang mijn onderbroeken (en die van man en zoons) aan een staand wasrek(zo;n toren met drie 'verdiepingen'). Niet omdat ik me schaam maar uit gemakzucht dan hoef ik geen wasknijpers te gebruiken.Sokken,washandjes en vaatdoekjes gaan ook aan dat rek.Het grote spul gaat MET wasknijpers aan de droogmolen.

Grappig is dat als je ineens aan een draadje op ool moet denken he.
waslijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.