Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anneke Boerma

Anneke Boerma

07-12-2008 om 17:37

Opbergen kinderkamer

Hoi Pipeloi,
Wij zijn net verhuisd en de kinderen hebben nu elk een eigen kamertje. We verhugden ons op het vooruitzicht eindelijk het speelgoed uit de huiskamer te hebben, maar nu valt het toch wat tegen; ze blijken ook elk apart wel heel veel speelgoed te hebben! Ik vraag me nu af wat voor meubilair ik nodig zal hebben om alles wat op te bergen, want bij gebrek eraan slingeren nu de spullen over hun vloer.
Ik heb wel eens kasten met van die plastic bakken gezien, maar bij bv. IKEA kom ik nog niets leuks tegen.
We hebebn een jongen van 8 en een meisje van 5. Hij heeft veel lego, zij poppen en fornuisje-spul.
hebben jullie ideeën om de kamertje zo in te richte dat alles makkelijk op te bergen is?
Bedankt!
An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

07-12-2008 om 19:04

Bakjes in de kast

Hoi,

Mijn zoon had een gewone grenen kast in zijn kamertje met planken en deuren erin. In de kast had ik gewoon van die bakken gezet van Xenos. Kon veel in en als de deuren van de kast dicht waren oogde het heel rustig op zijn kamer. Ik had zijn bed wat laten verhogen (gewoon hogere poten eronder gezet (in allerlei maten te koop bij de bouwmarkt) en daaronder paste een rij van 5 curverkratten. Nou dáár kon veel in. Echt een aanrader, je bent heel veel spullen kwijt en het neemt eigenlijk geen ruimte in (het bed 20 cm hoger is echt makkelijk te doen)

maxime

Guinevere

Guinevere

07-12-2008 om 19:38

Juist wel ikea

Heb je wel goed gekeken bij Ikea? Want daar hebben ze die serie kasten waar je dus allerlei formaten plastic schuifbakken in kan hangen. In allerlei kleuren. Hier is het een reuze succes, het trapvormige model en dan zodanig naast de halfhoogslaper geplaatst dat je er zó in kan klimmen.

Trofast

...is volgens mij de naam van die kast-met-bakken van Ikea.
Kun je op de site een plaatje zien.

Groeten,

Temet

Massi Nissa

Massi Nissa

08-12-2008 om 21:08

Trofast 2

Wij hebben hier twee Trofast kastjes naast elkaar met in elk kastje een lade, een grote bak en daaronder nog een Enorme bak. Al het speelgoed van dochter past erin (en dat is niet weinig). Leuke, eenvoudige kasten, die weinig ruimte innemen en tegen een witte muur zelfs wat wegvallen - ik heb er drie witte laden/bakken in, een groene, een blauwe en een roze. Dochter (2) weet zelf precies wat in welke lade/bak hoort. Ideaal (de kasten, niet dochter, die zit in de peuterpuberteit, hihi).
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.