Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sluisje

sluisje

14-12-2008 om 21:06

Oud en nieuw

weten jullie leuke dingen die je 's avonds kunt doen met oude en nieuw

we nodigen 2 vrienden uit (vriendin en man)

groet sluisje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

15-12-2008 om 08:49

Tja

het is maar net waar jullie van houden natuurlijk!
Je kunt gaan strippokeren, maar je kunt bv. ook gaan mens-erger-je-nieten. Ook kun je een hele avond gourmetten, voor de tv hangen, een avondwandelingmetsprongenomhetvuurwerkteontwijken maken, filosoferen, oliebollen en appelflappen eten, sjoelen,discussieren, kaasfonduen of films kijken.
Sluisje, ik vind dit best een maffe vraag eigenlijk. Wat is er anders aan oudjaarsavond dan elke andere avond waarop je vrienden te gast hebt? Dan weet je toch ook wat je gaat doen?
Groetjes, Minet

Wij gaan

bbqen bij de vuurkorven met een stel vrienden en daarna op ons weiland een vuur maken en gezellig met hapjes en drinken om het vuur zitten tot een uur of 22. en dan thuis bij de houtkachel rozig worden.heeeel gezellig doen we al jaren zo.

Brianna F

Brianna F

15-12-2008 om 10:39

Introquizzen

Wij doen met het gezin elk jaar de intro quiz van het afgelopen jaar. (Te vinden op internet) gewoon aan de hand van muziekintro's raden wie het zingt en wat. 2 punten te behalen per intro dus. We hebben de grootste lol en zijn uren bezig.
P.s. Ik win altijd, gna, gna.

Catannen natuurlijk

Wij zijn niet echt spelletjesmensen maar sinds 2 jaar catannen we heel wat af (Kolonisten van Catan). Lijkt me een leuke oudejaarsavondbesteding. En verder... lekker koken, eten en gezelligheid maken. Kan toch niet zo moeilijk zijn!

koolwitje

koolwitje

15-12-2008 om 19:08

Branca wat gaaf!

een vuur op jullie weiland maken, mag dat? (ivm vergunningen ed) het lijkt me super leuk om ergens (maar ik heb geen idee waar dat nog kan in ons regellandje) een vuur te maken met drankjes, hapjes en het nieuwe jaar af te wachten....
met een vuurkorf in ons minituintje lijkt me niks...

Brianna F

Brianna F

15-12-2008 om 19:19

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.