Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Oude foto‘s

Mijn vader heeft mij een doos met foto’s gegeven waar ik mijn deel van mag uitzoeken. Er zijn foto‘s waar ik niet of niet alleen op sta, waarvan ik graag een duplicaat van zou hebben. 
Is er een app voor of kan ik het beter laten doen en een echte foto in mijn handen krijgen. Wat geeft het beste resultaat? Wie heeft er ervaring mee? 

Met een goede fotoscanner kun je goede kopieën maken die je zou kunnen afdrukken. Een app die een foto van je foto maakt lijkt me niet voldoen, maar misschien kent iemand hier een goede app. En anders kan n fotowinkel dit voor je doen, maar ik weet niet hoe duur het is. 
zou je ze niet willen scannen en er een fotoboek van maken? 

Ik weet dat ik vaker maar voor t laatst jaren geleden een foto die heel duur was bij de apenheul gewoon naar de HEMA heb gebracht. Je kunt daar foto van foto laten afdrukken.
Je kunt scannen maar ivm pixelverlies omdat de scanner het miss juist korreliger maakt zou ik dat eerder over laten aan een service. Die weten vast beter hoe je dit voorkomt. Anders zou je in een programma de foto kunnen aanpassen met filters eventueel. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.