Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

seline

seline

07-12-2009 om 16:42

Oude mobieltje

waar laat je je oude mobieltje als je een nieuwe hebt gekocht?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

07-12-2009 om 17:00

Bewaren

want het komt nogal eens voor dat een mobieltje het zomaar begeeft, meedraait in de was, etc.
Je haalt dan simpelweg de simkaart uit dat toestel, stopt hem in je oude mobiel, en kunt meteen weer bellen.

Rosa-

Rosa-

07-12-2009 om 17:03

Of!

Je stuurt hem naar het goede doel Stichting de Opkikker http://www.opkikker.nl/ die zamelen oude mobieltjes in zodat zieke kinderen 1 dag in een jaar even alle zorgen kunnen vergeten!

Rosa-

Marie L

Marie L

08-12-2009 om 11:52

Of!

Je stuurt hem naar Eeko (http://www.eeko.nl/paginas), die zamelen mobieltjes in voor o.a. gorilla's. Kijk ook eens op de site van Diergaarde Blijdorp (http://www.blijdorp.nl/p3.php?docid=3626#Natuurbehoud)

Goede doelen genoeg!

Groetjes

amk

amk

08-12-2009 om 16:41

Net als alle andere kleine apparaten

naar de chemokar als die langs komt.
In elk geval niet zo maar in de vuilnisbak.

Bewaren

Of gewoon bewaren, een oud mobieltje levert vaak 10 euro inruilkorting op bij aankoop van een nieuw mobieltje.

Jakiro

Jakiro

21-12-2009 om 18:57

Opsturen en geld vangen

Bij www.zonzoo.nl kan je je oude mobiele telefoon insturen en als hij nog nieuw genoeg is, krijg je er zelfs geld voor.
Zo heb ik alle mobieltjes van de afgelopen jaren bij elkaar gezocht, alles ingestuurd en in totaal € 180,00 ontvangen.
Toch leuk, zo in de maand december.
Jakiro

Jakiro?

wat bedoel je met *nog nieuw genoeg*?
moet het nog een hip model zijn wat nog goed werkt?
dan doe ik misschien iets verkeerd? ik koop pas een nieuwe mobiel als mijn oude stuk is.

Jakiro

Jakiro

22-12-2009 om 20:51

Om de 2 jaar

Ik neem om de 2 jaar, met een verlenging van m'n contract een nieuwe, hippe telefoon
Mijn oude, die nu 3 jaar oud is/was, kreeg ik € 78,00 voor.
Voor een oude Nokia van 6 jaar oud kreeg ik € 12,00.
Overigens, had ik een telefoon waarvan de batterij kapot was. Op marktplaats heb ik voor € 25,00 eenzelfde met goede batterij gekocht.
Toen ik de batterij omwisselde, bleken allebei de telefoons gewoon goed te werken. Voor één van die twee heb ik dus die € 78,00 gekregen (die ander is naar dochterlief doorgeschoven die dolblij is ermee)
Jakiro

Ellen Wouters

Ellen Wouters

22-12-2009 om 22:38

Huh? (jakiro)

Dan heb jij wel extreem hippe telefoons, vergeleken met de mijne.
Mijn huidige foon (nog geen jaar oud) levert op die site 2,70 op. Mijn oude telefoons komen niet eens in de database voor.

En de mijne

model; koelkast,vijf jaar oud,werkt niet meer,levert waarschijnlijk ook niets meer op.
maar ach,het ding kostte 5 jaar terug 39 euro,dus die heeft zijn geld wel opgebracht

Ingeling

Ingeling

23-12-2009 om 00:00

Tss

Wat een verspilling zeg Jakira, ongelooflijk..

Jakiro

Jakiro

23-12-2009 om 10:16

Nokia 7650

Gelukkig (?) nam ik telefoons die als eerste iets nieuws hadden. Als ik naar de lijst kijk, brengen die het meeste op. Ik had een Nokia 7650 van minstens 5 jaar oud, die wel als één van de eersten een memorycard had én foto's kon maken. Die levert nog aardig wat op.
Die andere telefoon had als eerste WiFi op z'n mobiel en dat blijkt ook geld waard te zijn.
En Ingeling; verspilling van wat ? (mijn naam is overigens JakirO ! met een O aan het einde)
JakirO

Jakiro

Jakiro

23-12-2009 om 21:02

Gadgetfreak

Ik ben nu eenmaal gek van mobiele telefoons die een heleboel gadgets hebben. Sorry, mankementje van mijn brein.
Tot vorig jaar gingen de oude mobieltjes (met oplader) mee met een collega naar Tanzania, voor de mensen daar (ook hergebruik en 2x mensen blij)
Nu gebeurt in principe hetzelfde, maar krijg ik er nog geld voor ook (in recessietijd toch leuk, zo'n extra zakcentje)
Jakiro
PS Kijk maar eens wat zonzoo er mee doet,misschien dat het "verspillings" idee dan verdwijnt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.