Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

jeltje

jeltje

26-11-2011 om 22:26

Ov. met meer?

Voor het feestje van mijn zoon ga ik met een aantal kinderen met de bus. Hoe doe ik dat nou met Ov.-chipkaarten?
Weet iemand dat?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat ik zo grappig vind - o.t.

is dat geen mens opmerkt dat auto's ook geld kosten. Parkeren eveneens, in het bijzonder in Amsterdam. Herinner me een verjaarsfeestje dat mij naast de kilometers ook behoorlijk wat parkeergeld heeft gekost. Maar kennelijk is dat minder zielig voor de consument dan de diverse OV-tarieven (super zoals jullie dat uitdokteren allemaal, wat kost dat niet aan tijd Ja mensen, dat komt door die heerlijke privatisering en die fijne aanbestedingen, ieder zijn eigen prijs en eigen regels, het wordt er allemaal lekker overzichtelijk van.

jeltje

jeltje

30-11-2011 om 20:54

Hilarische ontknoping!

Feestje was een succes, busreis ook. En de buschauffeur nam de kinderen gratis mee! Weer een mythe over onuitstaanbare Amsterdammers ontkracht
Bedacht trouwens nog een complicatie van eigen chip mee: je moet ook nog eens zorgen dat ze allemaal uitchecken. Lijkt me ook nog niet simpel met acht 6-jarigen...

Trouwens bromvlieg, je hebt helemaal gelijk. Ik had in mijn overweging hier ook beschreven dat de parkeerkosten voor 2 of 3 auto's ongeveer op hetzelfde neerkwamen.

Maar goed, ik ben er weer voor een jaar vanaf!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mix

mix

30-11-2011 om 21:20

Jeltje ot

fijn dat het een succes was. Na het lezen van je berichtje zag ik allemaal kinderen met een onderhuidse eigen chip die voor zo'n afleesapparaat werden gehouden om scannen; liefst ondersteboven..beep beep volgende!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.