Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Overgang en geurtjes

De overgang is hier in gang gezet..... Kortom 🙄. Maar ik ruik mezelf. Ik kan niet zweten, nog nooit gedaan. Maar nu heb ik dus soms achter in mijn nek en onder mijn borsten wat vochtig. Maar het beroerde is, ik ruik mezelf dus. Wie heeft er tips? 

Ik lees mee, dus helaas geen tips.

wassen, droogdeppen, dunne laag sudocreme onder de borst. Dit dekt af en droogt de plekken uit, waardoor de lucht van de smettende huid minder wordt.

 Bij het opstaan en bij het naar bed gaan.  Wel uiteraard eerst wassen met bv neutral voor je savonds de nieuwe laag er op doet. Het vlekt wel dus geen donker ondergoed of kleding

Voor mijn oksels helpt Rexona wel goed, zo'n stick, maar helaas ook hier vlekken op de kleding dus ik doe iets niet goed, denk ik. Ik gebruik dat na het douchen maar dat doe ik altijd in de ochtend voordat ik naar het werk ga en dan die rexona erop. Maar dat geeft helaas witte strepen als ik een donker shirt aan heb. 

Bijtje82

Bijtje82

03-08-2022 om 21:34

Poezekat schreef op 03-08-2022 om 15:46:

Voor mijn oksels helpt Rexona wel goed, zo'n stick, maar helaas ook hier vlekken op de kleding dus ik doe iets niet goed, denk ik. Ik gebruik dat na het douchen maar dat doe ik altijd in de ochtend voordat ik naar het werk ga en dan die rexona erop. Maar dat geeft helaas witte strepen als ik een donker shirt aan heb.

Wilde zeggen meer afstand houden, maar je gebruikt een stick. Probeer even een droog doekje er eerst langs te halen.  Niet hard wrijven, maar even licht borstelen met een droge handdoek. Dan haal je het overtollige weg maar blijft er genoeg zitten om fris te blijven. 

Of anders eerst je shirt aan en dan pas smeren.

Ik kan ook proberen om die stick 's avonds te gebruiken op schone oksels, ik vind het minder erg als er wat spul op mijn slaapshirt komt dan op mijn shirts voor overdag. Maar dan heb ik 's ochtends misschien niet meer dat frisse gevoel, heb regelmatig last van nachtzweten en ben 's ochtends dan echt helemaal klam van het zweet, vandaar dat ik in de ochtend wil douchen. 

Fourtyfour

Fourtyfour

05-08-2022 om 08:10 Topicstarter

Bedankt voor de tips. Van een vriendin kreeg ik ook nog de tip van lovelli deo stick. Daar ga ik ook eens naar kijken.

Ik vind Deoleen prettig spul. Roller of spray. Geeft geen witte strepen. 
Voor onder je borsten zou je talkpoeder kunnen proberen. In ieder geval katoenen kleding, ook je BH's, dat absorbeert beter dan al dat kunststof. Ik denk dat een topje of hemdje met BH erin, zonder beugels dus, ook wel prettig kan zijn.
Achter in je nek heb ik geen oplossing voor, behalve in geval van (half)lang haar opsteken.

Fourtyfour

Fourtyfour

16-08-2022 om 08:29 Topicstarter

even een update over mijn deo. Ik heb een proefpakket besteld, 6 mini's voor €15. En met de afgelopen warme dagen goed getest. En ik heb mezelf niet geroken. Blij mee.

Het wordt nou wel heel erg een reclame-draadje.

Fourtyfour

Fourtyfour

16-08-2022 om 11:13 Topicstarter

zo is het niet bedoeld hoor. Ik heb toevallig vanmorgen ook de deoleen mee gebracht om te testen. Hydrofugal en borotalco werken niet voldoende voor mij.

Fourtyfour schreef op 16-08-2022 om 08:29:

even een update over mijn deo. Ik heb een proefpakket besteld, 6 mini's voor €15. En met de afgelopen warme dagen goed getest. En ik heb mezelf niet geroken. Blij mee.

Ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt, ik heb ze ook besteld en tot nu toe goede ervaringen. Dus ga er zeker een grotere versie van bestellen maar ik weet nog niet van welke geur. 

Ik was ook altijd tevreden over Rexona maar kreeg daar witte strepen in mijn kleding, dat heb ik bij deze (nog) niet kunnen ontdekken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.