Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

18-12-2008 om 08:58

Overgeefsel op sisal vloerbedekking

Het kerstdiner is slecht gevallen bij de kinderen. Allemaal spuug op de vloerbedekking en ook tussen die ribbeltjes. Kan ik dit er nog fatsoenlijk uitkrijgen zonder blijvende vlekken of moet ik aan een nieuwe vloer? Vannacht hebben we het schoon gemaakt met water, zoveel mogelijk opgenomen en daarna voor de lucht koffie er op gestrooid. Wie heeft een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
leonie

leonie

18-12-2008 om 10:47

Groene zeep

Wij hebben in de kamer van de kinderen 'zeegras' liggen (lekker handig gekozen...). Dit is vergelijkbaar met sisal (ook een natuurproduct). Eens in de zoveel tijd pak ik nare vlekken aan met een beetje water, scheutje groene zeep erdoor en een stevige borstel. Lekker hard borstelen en daarna met een handdoek droogdeppen. Werkt bij mij perfect.

Succes!

Geur

HG heeft een spuitfles voor geurtjes, het wordt afgebroken en niet gecamoufleerd. Een sopje Biotex helpt ook wel eens goed tegen geur. Nu alleen nog eerst de stukjes tweedehands eten tussen je tapijt uitpeuteren..:p

Hes@

Hes@

18-12-2008 om 21:55

Azijn

azijn helpt geweldig tegen braakselgeur. Desnoods een paar keer deppen en het helpt echt. Heb die tip al een hele tijd geleden van dit forum gehaald en ben er nog regelmatig dankbaar voor (als kind overgeeft in de auto, de kat op de mat piest, de hond...)

MLN

MLN

19-12-2008 om 10:10

Idd azijn

Schoonmaakazijn is hier een wondermiddel. Meest vreemde vlekken en geuren krijg ik er mee weg!

marie

marie

19-12-2008 om 14:04

Of ammonia

Hallo
Deppen met water met een scheut ammonia helpt ook heel goed tegen luchtjes (en als je een verstopte neus hebt, ben je daar ook gelijk van verlost...).
groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.