Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stopverf

Stopverf

29-12-2008 om 12:30

Plassticker voor het richten in de wc

Wie weet waar ik zoiets als een plassticker kan krijgen, voor de heren die goed moeten richten in mijn wc? Deze dagen vind ik weer spetters aan alle kanten langs de wc(muur).
Zitten helpt hier niet, de jongste heren plassen dan (vaak) tussen de bril en de wc door.
En staand heb ik blijkbaar allemaal heren in huis die snel afgeleid worden, praten op de wc met anderen in de gang/kamer. De oplossing is volgens mijn zus een sticker die de concentratie verhoogd. DAAR moet op geplast worden..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

29-12-2008 om 13:02

Zitten.

Als ze zitten en hun piemel naar beneden duwen valt het reuze mee !
M.

Hier

hier kun je info vinden..... www.plassticker.nl

koentje

koentje

29-12-2008 om 13:40

Bij

blokker

MaximeM

MaximeM

29-12-2008 om 14:30

Zitten

Hoi,

Volgens mij spettert het ook als je netjes in de pot plast. Dus zo'n sticker lost het probleem denk ik ook niet echt op. Piemel naar beneden houden werkt goed en de kinderen gewoon zelf de muren van de toilet laten boenen helpt ook goed. Hier haalde ik ze er altijd bij als ik een vieze toilet aantrof (heb 1 zoon en 1 dochter) dus als mijn man er niet was, dan was er maar een schuldige over. Verder dirigeer ik ook vriendjes van mijn zoon om te gaan zitten. Eentje maakt het zo nu en dan namelijk zo bont dat alles op de bril ligt (10 jaar oud). Die haal ik dan naar beneden en dan mag hij het met toiletpapier gaan schoonboenen. (ik ga er dan als hij weg is nog wel even met een glorixdoekje overheen)

Maxime

MaximeM

MaximeM

29-12-2008 om 14:32

Correctie

hoi,

hmm dat klinkt raar in mijn reactie, de wc-bril is niet 10 jaar oud, maar het kind dat plaste

maxime

Anneke Boerma

Anneke Boerma

29-12-2008 om 15:20

Vlieg

Ik heb de sites bekeken maar ik vind ze helemaal niet leuk Kennissen van me hadden vroeger een dorschijnend plaatje met een zwarte vlieg erop, díe was leuk. Hij leek net echt en alle kerels kickten erop dat beest te raken
Je gaat toch niet op een lief kuikentje pissn

Lys Lionne

Lys Lionne

29-12-2008 om 20:31

Dartbord

Hier een dartbord in de pot ) Feitelijk is het een zwarte vlek die door de warme urine het dartbord toont... werkt prima!! Ook een ei gehad waar een draakje inzat, succes verzekerd.

Anneke Boerma

Anneke Boerma

31-12-2008 om 17:16

Helaas

Onze Blokker heeft ze helemaal niet

Sunja

Sunja

07-01-2009 om 23:17

Hier in gadgetzaak + website

Ik kocht ze een half jaar geleden in een kadozaakje bij mij in de buurt in Rotterdam waar ik toen woonde. Zo'n zaakje met gekke gadgets enzo. Ook bestaat de website:
http://www.plassticker.nl/nl/index.htm
Staat vast waar ze te koop zijn of anders kun je vast bellen ofzo.
Succes! (al is het niet meer voor Oud&Nieuw)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.