Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Plastuit kopen, welk model?

Wie gebruikt er hier een plastuit? Ik wil er een kopen voor mijn wandelvakantie. Ik zie een compact model dat wat op een bootje lijkt, en een met een veel groter "opvanggedeelte".  Welk model is het handigst?

ik gebruik soms een uixi. Ik heb hem gekocht voor onderweg. Voor het geval er alleen heel smerige w.c's zijn dan leek zo'n plastuit mij heel handig  ik heb hem nog niet in de natuur gebruikt maar dat zou best kunnen. Hij werkt prima en hij is klein genoeg om overal mee naar toe te nemen  

Plantenbak schreef op 26-04-2022 om 21:52:

ik gebruik soms een uixi. Ik heb hem gekocht voor onderweg. Voor het geval er alleen heel smerige w.c zijn dan leek zo'n plastuit mij heel handig ik heb hem nog niet in de natuur gebruikt maar dat zou best kunnen. Hij werkt prima en hij is klein genoeg om overal mee naar toe te nemen

Die heb ik ook. Kost wat, maar wel verkrijgbaar in leuke kleurtjes. En heel praktisch in gebruik. Je schudt hem zo droog, hup in zijn hoesje en in de tas. Ik spoel hem bij thuiskomst wel af en het hoesje was ik of spoel ik uit. Maar dat is meer voor het idee dan dat het echt nodig is.

Ik vind het echt een handig ding, moet alleen nog leren om m ook mee te nemen als ik de paden op, de lanen in ga 🤪

Ook de uixi, pas in huis nog niet geprobeerd. Wil het eerst thuis leren voor ik m meeneem maar een vriendin was zo enthousiast. Heb eeb tweede zakje erbij voor in de was.

ik heb de peesential, ideaal ding van een soort rubber waardoor je hem eventueel een beetje kunt vervormen om hem passend te maken. Zit in een rubber hoesje die je dus ook schoon kunt spoelen net zoals de tuit.

Werkt perfect druk thuis mee geoefend maar toen ik hem in de natuur wilde gebruiken ging dag niet, mijn sluitspieren blokkeren dan gewoon. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.