Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kristel

Kristel

07-01-2009 om 21:35

Playmobilkenners gezocht

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is helemaal gek van zijn vuilniswagen van Playmobil. Maar nu heeft zijn zusje het ding gesloopt.

Dikke tranen natuurlijk, maar gelukkig is de wagen niet kapot, maar ik mis nu wel een onderdeel, nm de "blauwe onderdelen" achterop bij de klep.

Nu was die wagen onze eerste aanschaf van Playmobil en ik had toen nog niet in de gaten dat ik die boekjes moest bewaren... die heb ik dan ook vrolijk weggegooid!
Ik heb dus niet het nummer van die "blauwe stukjes"om deze het bestellen bij de playmobilsite.

Heeft iemand ook de vuilniswagen en weet deze dan toevallig ook het nummer? Het gaat om vuilniswagen 4418.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

07-01-2009 om 21:59

Geen kenner, maar kijk eens op volgende link

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=63487&sid=2ab48c9ada9a64a57e4124b12ae8bdb5 staat een soortgelijke vraag wellicht heb je er iets aan.
Rob

Nasha the first

Nasha the first

07-01-2009 om 22:03

Ooit een site gezien

waat bouwtekeningen opstonden, maar weet niet meer of dat nu Lego of Playmobiel was...

Kristel

Kristel

07-01-2009 om 22:08

Rob

Ik heb even gekeken, maar ik bedoel dus niet dat zwarte dingetje... Het zijn twee blauwe onderdelen links en rechts van de klep.

Chantelle

Chantelle

07-01-2009 om 22:18

Ik...

Ik gooi ook altijd de boekjes en dozen weg. Maar met een beetje uitgebreide mail (welk onderdeel je precies gebruikt) richting Playmobil is het me toch gelukt om de onderdelen gratis toegestuurd te krijgen.

Kristel

Kristel

07-01-2009 om 22:21

Yesss!

Ik heb een site gevonden met bouwtekeningen!!!

Chantelle, hier is de link;

http://speelgoed.kidsmarktplaats.nl/playmobil/211-gratis-bouwplannen-van-playmobil.html

Bedankt allemaal!

Plien

Plien

07-01-2009 om 23:56

Gewoon googelen

... op Playmobil + nummer, brengt je vaak al een heel stuk verder.
Maar ik zie dat je het al gevonden hebt, mooi

Tirza G.

Tirza G.

08-01-2009 om 14:17

Dat wordt lastig plien

Als je het doosje en de boekjes weggooit, wordt het nummer lastig te achterhalen Playmofan is ook een site waar veel op staat.

Tirza

Plien

Plien

09-01-2009 om 00:43

Gut ja

Niet helemaal goed gelezen geloof ik. Playmofan is inderdaad een prima site.

Heb je het bonnetje nog?

Als je het bonnetje nog hebt, krijg je 2 jaar garantie op alle playmobil onderdelen.
Zelf heb ik laatst een nieuw zwaailicht voor de ambulance gehad. Ik had geen bonnetje meer, maar ik heb de webleverancier om een copie gevraagd. De leverancier regelde toen meteen met playmobil dat ik dit onderdeel toegestuurd kreeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.