Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly sherman, vraag over box/wieg mobile

ik kan mij vaag herinneren dat jij een keer een heel handige mobile had die reageerde op geluid ?

welk merk was dat ? Het lijkt mij een leuk kado voor een kindje die we binnenkort zien en misschien ook wel iets voor ons zelf.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

25-11-2008 om 16:34

Het is er dus eentje

dat had ik nog niet gelezen, gefeliciteerd!!!!

euh.. dat je dat kan onthouden?? wow!

tja, ik had hem van mijn zus gekregen, het hete geloof ik een droomlicht van Vtech. Maar je hebt daar ook weer verschillende variaties.

groet, polly

Manda Rijn

Manda Rijn

25-11-2008 om 18:07 Topicstarter

Ja!

het is er eentje en nu al zo schattig, zo groot als een rozijn met een hartje zo groot als een pixel.

ik ga eens googlen op dat vtech droom ding, klinkt goed !

Manda Rijn

Manda Rijn

25-11-2008 om 18:08 Topicstarter

Pelle

ja ik was wel opgelucht, ik heb 2 keer gevraagd of het er zeker 1 was, haha

Maar ik weet ook zeker dat als het er 2 waren geweest we het ook geweldig hadden gevonden alleen hadden we dan met veel meer zorgen nu gezeten.

Manda Rijn

Manda Rijn

25-11-2008 om 22:12 Topicstarter

Chips

ik kan hem online nergens vinden, ik wil hem geven want dan kan ik hem zelf eerst uitproberen

hmm misschien dan maar een ander kado verzinnen en voor mijzelf dat ding op marktplaats ofzo. Balen ik wil er een.

Andere ook goed?

ik vind de mobiel van Tiny Love erg goed. Duur maar zo de moeite waard. Bij alle 3 de kinderen vaak gebruikt.

Polly Shearman

Polly Shearman

26-11-2008 om 08:09

Ik kon hem ook niet online

vinden, wel de droomlichten maar niet die ook nog een mobile daar boven hebben. en die zijn juist zo fijn, al die sterretjes die hij op het plafond projecteerd.
Ik heb de mijne aan een vriendin gegeven en die heeft er idd heel veel plezier van, is inmiddels ook al weer zwanger van de tweede dus... die is de komende jaren nog wel bezt.
groet, polly

Manda Rijn

Manda Rijn

26-11-2008 om 09:36 Topicstarter

Wiggie

het leuke van zo'n droomlicht is dat er een projector in zit en zodra het kindje geluid maakt/huilt gaat dat ding draaien. Leek mij ideaal.

Balen, ik kan hem niet vinden.

Manda Rijn

Manda Rijn

26-11-2008 om 09:45 Topicstarter

Vtech gebeld

en hij wordt al een tijd niet meer gemaakt. ARGH ik vond hem zo leuk, misschien dan maar 2e hands op marktplaats maar dat vind ik niet zo leuk. Misschien dan nog op ebay.com maar dan moet hij met de post vanuit Amerika ofzo komen en dan is hij vast stuk als hij hier afgeleverd wordt.

;-(

Manda

Hij is geloof ik nog wel in Engeland te koop, kijk eens op www.mothercare.com en zoek dan op mobile

http://www.mothercare.com/VTech-Baby-Bear-Sweet-Dreams/dp/B000JF9MFK/sr=1-2/qid=1227689973/ref=sr_1_2/279-5916376-7511430?%5Fencoding=UTF8&m=A2LBKNDJ2KZUGQ&n=42764041&mcb=core

Weet niet of de link het doet. Als het helpt kan ik er eventueel 1 of 2 (want nu 2e voor de halve prijs) kopen en of opsturen of meenemen naar Nederland volgende week (en dan kan je het of ophalen of ik kan het opsturen).

denk dat dit het verkeerde model is? Er zit geen mobiel boven maar doet wel de sterretjes en reageert op geluid.

Manda Rijn

Manda Rijn

26-11-2008 om 10:14 Topicstarter

Bedankt

ik heb die van Polly nu nieuw in de doos gevonden in Autralie (ebay) eens kijken wat dat gaat kosten met verzenden maar dat zal wel te duur worden. Ik vind die zonder draaiend mobile misschien ook wel geschikt, die wordt idd ook op marktplaats 2e hands aangeboden zag ik.

Petal lief van je maar ik denk dat het te veel gedoe wordt.

Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders om te geven en ik heb nog 7 maanden om aan mijn droomlicht te komen, lukt wel denk ik

Manda

Ik vind het prima hoor, mij maakt het niet uit en heb het graag voor je mandarijntje over. Als je nog van gedachten verandert hoor ik het wel, er komen vaak genoeg familieleden die iets mee terug kunnen nemen.

Manda, ik kan je misschien helpen

Kijk even op Amazon o.i.d. of ze 'm daar hebben en mail me dan even op [email protected]

Australie

Australie kan evt. ook, dus mail me even.

Manda Rijn

Manda Rijn

27-11-2008 om 10:36 Topicstarter

Oh wat aardig zeg

dirksmama ik heb op amazon gekeken maar daar is het model van Polly niet te krijgen maar het model met het licht wel. Maar daar is hij duurder.

In elk geval heel hartelijk dank voor je lieve aanbod ! Ik vraag petal om er toch eentje in Engeland te kopen via de link die ze eerder gegeven heeft.

Manda Rijn

Manda Rijn

27-11-2008 om 10:39 Topicstarter

Petal

zou je misschien toch er eentje voor mij kunnen bestellen ? Ik kom hem dan ophalen als het een beetje te doen is qua afstand. In elk geval betaal ik uiteraard alle onkosten.

[email protected]

Manda

Prima, ik zal het proberen. Wil je er zeker maar 1? Nu is de 2e voor de halve prijs nl.

Nog even

1 is dus 20+5 verzendkosten (naar mijn huis hier dus) en 2 20+10+5. ik kan eventueel kijken of ze in voorraad zijn en 1 kopen in de winkel. in nl ben ik trouwens in heerhugowaard. kan eventueel dingen meegeven naar zaandijk.

Manda Rijn

Manda Rijn

27-11-2008 om 16:54 Topicstarter

Fijn!

oh ja dan kan ik er net zo goed 2 nemen. Petal zit er voor jou niets bij ? Er is meer wat je voor de helft kan kopen begrijp ik, dan betaal ik de verzendkosten en mijn eigen ding en dan profiteer jij van de halve prijs, is dat wat voor alle moeite ?

Manda

Ik heb al genoeg gekocht voor meneer en nichtjes/neefje zijn ook al voorzien. Bedankt voor het aanbod.

Ik heb net 2 van die dingen besteld, even duimen dat ze op tijd aankomen. Moet lukken, ik laat het horen wanneer het binnen is.

Laat jij dan even weten wat je wil doen:
- ik stuur het op in NL (kost geloof ik E6.20?)
- ophalen in heerhugowaard
- ophalen in zaandijk (neem aan dat mijn vader/partner dat niet erg vind)

Wij zijn van donderdagmiddag 4/12 tot maandagochtend 8/12 in Nederland, maar ik kan het natuurlijk achterlaten dus het hoeft niet perse tijdens die dagen.

Manda Rijn

Manda Rijn

27-11-2008 om 21:21 Topicstarter

Petal

het handigste is voor mij rond die tijd dat het verstuurd wordt. Ik zal het totaal bedrag aan je overmaken. Mail maar even: [email protected]

Manda

Je hebt een email. Ze zijn net aangekomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.