Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MarleenTY

MarleenTY

01-12-2008 om 13:09

Rare vraag: electrische tandenborstel

Ha ha, niet wat jullie denken, maar ik ben benieuwd of jullie per opzetborstel ook een aparte body en oplader hebben? Had hier met mijn vriendin een "discussie" over namelijk. Zij heeft 4 opzetborstels voor 1 body. Dat vond ik vreemd. Vandaar dat ik benieuwd ben wat andere mensen nu doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

01-12-2008 om 13:19

Heu

Waarom vind je dat vreemd?

Nou,

wij hebben 3 elektrische tandenborstels in huis, 2 opladers in de badkamer, en 5 opzetborsteltjes (voor ieder gezinslid 1)

Is meer dan genoeg.

Ingrid

Jetske

Jetske

01-12-2008 om 13:25

Eh....

Het lijkt mij juist vreemd om voor elke opzettandenborstel een eigen body en lader te hebben??
Wij hebben 1 lader en body, en gebruiken deze met z'n 3en. Geen enkel probleem, tenzij we met z'n 3en tegelijk willen poetsen, maar met 1 wasbak in de badkamer is dat toch geen optie.....
Jetske

Tirza G.

Tirza G.

01-12-2008 om 13:53

Van alles 1

Eén elektrische tandenborstel, één oplader. O, en 4 opzetborsteltjes, voor elk gezinslid eentje. Werkt prima.

Ben je niet in de war met mobiele telefoons? Daarvan hebben wij er meer dan gezinsleden en dat geldt ook voor de opladers.

Tirza

Merla

Merla

01-12-2008 om 13:56

Nou dan maar vreemd

Maar wij hebben voor elk gezinslid idd een eigen boddy. Nog niet zo lang hoor, we hebben het langzaamaan opgebouwd Maar met meerdere mensen samen een body gebruiken was in ons geval niet handig. Dit werkt veel beter. Iedereen heeft z'n eigen oplader op z'n kamer staan en iedereen bewaard zijn eigen tandenborstel/body op z'n eigen kamer (euh, in principe dan in praktijk gaat het nog wel eens anders).
Is ook veel makkelijker bij logeerpartijtjes e.d. En niemand kan een ander verwijten dat hij de body vies gemaakt heeft en niet weer schoongemaakt (was hier nogal eens oorzaak van geharrewar).

winacoye

winacoye

01-12-2008 om 14:39

Wij ook

Wij hebben ook allemaal een eigen boddy, eigenlijk wel iets overdreven, maar toch heel gemakkelijk. Wij staan dan ook rustig met zijn drieen bij de wasbak om onze tanden te poetsen. En met logeerpartijtjes is het inderdaad ook handig. En dat van die vieze boddy is ook heel herkenbaar!

Maylise

Maylise

01-12-2008 om 14:50

Meerdere

Hier ook voor iedereen een aparte tandenborstel met lader. Die bewaren ze inderdaad zelf op hun kamer of in de badkamer. Een borstel zou niet handig zijn want ten eerste hebben we meerdere wasbakken op verschillende plaaten in het huis en ten tweede zou ik al die borstels niet uit elkaar kunnen houden.

Maylise

Puck2

Puck2

01-12-2008 om 14:51

Wij hebben met z'n 4-en 2 body's en 2 laders. Kinderen poetsen vaak tegelijkertijd hun tanden en dan is het handig als je er 2 hebt, hoeven ze niet op elkaar te wachten. Puckman en ik poetsen ook vaak tegelijkertijd. En voor logeerpartijtjes: dan gaat gewoon de ouderwetse handtandenborstel mee.

reina

reina

01-12-2008 om 15:47

Hier

Wij hebben 1 borstel, 1 body en ieder zijn eigen opzetborsteltje. Zo doen we het geloof ik al 15 jaar.

joer

joer

01-12-2008 om 16:34

Voor 4 personen hebben wij......

2 electrische tandenborstels en 2 opladers. Ieder heeft zijn eigen opzetborsteltje.

Bij logeerpartijen gaat inderdaad de gewone tandenborstel mee!

Groeten JOER.

Heel veel body's

Wij zijn met zijn vijven en hebben zeker 7 body's. Ieder heeft zijn eigen tandenborstel met body en muusjeman en ik gebruiken ieder een oude voor fijn poetswerk van oa sieraden.

Nu zijn hier de borsteltjes heel erg duur, gisteren 25 dollar betaald voor 3 borsteltjes... En dat terwijl je voor een volledige kit met body op batterijen iets van 8 dollar betaalt.

Muusje

rosa

rosa

01-12-2008 om 17:24

Met ons vieren

hebben we 1 oplader, 2 bodies en iedereen een eigen opzetborsteltje.
Overdag de ene in de oplader, 's nachts de andere.

Logeren? Meestal gewone tandenborstel mee.

Polly Shearman

Polly Shearman

01-12-2008 om 22:17

Euh

ik heb voor mijn gezin een elektische tandenborstel gekocht voor 2 euro.. bij de action... nee dat kan niet veel zijn. maar toch kon ik hem niet laten liggen.
Als hij bevalt... jaaaaa dan koop ik voor iedereen één tandenborstel. wij poetsen heel vaak samen onze tanden idd.

Eentje maar

Wij hebben met z'n vieren 1 body, 1 oplader en ieder een eigen opzetborstel Te herkennen aan het meegeleverde gekleurde bandje.
Men wordt geacht na het poetsen de body schoon en droog op de lader te zetten, dat kan zelfs een kind van 5.
Wie gaat logeren neemt een gewone handtandenborstel mee. Net zoals in de vakantie.
Suus

Wij

2 body,s twee opladers ,voor zes personen.

Samen met zoon

Ik deel mijn body met zoon. Hij heeft een vrolijk gekleurd borsteltje en ik een saaie witte. Geen probleem. O, en ik maak de body altijd schoon na het poetsen en doe vast zijn borsteltje er weer op. Verwend kind hè?
Man gebruikt (nog?) geen electrische tandenborstel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.