Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miss M®

Miss M®

01-12-2008 om 20:47

Restaurant gezocht in arnhem centrum, wie weet er een leuke lekkere?

Ik heb de vraag hier al eerder gesteld, een half jaar geleden ofzo. Ik kreeg de tip om restaurant Spice te proberen aan het Jansplein. Hebben we gedaan, het eten was redelijk, niet al te duur, en de sfeer... mwaaah.
Ik ben voor mijn vriend's verjaardag op zoek naar een leuk, gezellig, sfeervol restaurant met goed en lekker eten.
Als we gaan eten, eten we meestal bij Poppe in Apeldoorn (een absolute aanrader!!!), zie ook: www.poppe-apeldoorn.nl , maar dit keer willen we Arnhem uitproberen.
Zoals je op de site ziet, is het een restaurant met een Franse kaart. Is zoiets vergelijkbaars ook in Arnhem te vinden? Vast wel, maar waar?
Miss M.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

01-12-2008 om 21:26

Nijmegen?

In Nijmegen weet ik wel een heel leuk restaurant: de spil

http://www.eetcafedespil.nl/index.html

groetjes,
Angela

Trijntje71

Trijntje71

01-12-2008 om 22:22

Spijkerkwartier

zit een nieuw hip restaurant, ergleuk en prima prijs/kwaliteitverhouding. Alleen naam kwijt, even googlen?

groene specht

groene specht

02-12-2008 om 09:33

Look

Look in het Spijkerkwartier is echt erg goed, sfeer is ook goed, eten heel prima.
De sfeer in Goed Proeven (Klarendal) is ook prima, het eten is wat wisselend. Wel een mooie ruime tent.

Miss M®

Miss M®

02-12-2008 om 14:35

Kent iemand smaak in arnhem?

De restaurants die jullie opgegeven hebben, is niet helemaal mijn ding.
Na googlen kwam ik op 'Smaak', een restaurant aan de Rijnkade. De kaart kon ik zo niet bekijken, maar kennen jullie die?
En restaurant Rozengeur en Manenschijn? Aan de Zwanenstraat?
Miss M.

Prada

Prada

02-12-2008 om 14:43

Smaak

Ik heb een deel van de a la carte kaart gekopieerd, dan krijg je een indruk. Ik persoonlijk vond dat ze hun pretenties niet helemaal waarmaken......

SCHORSENEREN
Licht gekarameliseerd, in een wilde paddestoelensaus met truffel en oude parmesan
€ 21,00

RODE POON
De rug op de graat gebakken in gebruinde boter met kappertjes en kervel

€ 23,50

SCHELVIS
Op de huid gebakken met in walnotenolie gebakken bospaddestoelen
€ 23,50

TARBOTFILET
Gebakken filet , met licht romige rozemarijnjus
€ 25,00

AUSTRALISCHE HERTENMEDAILONS
Gebakken met een lichte jus waarin cranberry’s
€ 23,50

TOURNEDOS à LA ROSSINI
Met een volle saus van rode wijn en truffelen een plak eendenlever
€ 23,50

WILD ZWIJNFILET
Op een stamppotje van zuurkool met licht romige mosterdsaus waarin brunoise van katenspek

€ 23,50

groene specht

groene specht

02-12-2008 om 16:37

Ook lekker

Wel eens bij Smaak gegeten. Ook lekker maar niet zo orgineel eten - wel sjiek, en een overijverige ober die elke slok die je uit je glas wijn nam, meteen weer bijvulde.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.