Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

02-01-2009 om 09:48

Rozewasalarm

Het is al vaker gevraagd, maarree... zoonlief was zo slim de witte was net shirts etc te wassen op 60 graden, maar er zat ondergioed van Puma bij,met een rode elastieken band ( mag maar op 30 graden dus...), de hele was is roze, wat is de ultieme tip om de t-shirts, sweatshirts, overhemden etc weer wit te krijgen???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eerstehulp bij wasongelukken

Ik had ooit een vergelijkbaar geval. Oplossing: nog niks met de was doen, EERST naar het Kruidvat (Etos of zo kan vast ook wel) en een zakje eerste hulp bij wasongelukken halen.

Op de gebruiksaanwijzing staat wat je daarna moet doen.

Succes!
Marlies

Vera*

Vera*

02-01-2009 om 10:59

Dylon ontkleurder

Als je bij de Drogist Dylon ontkleurder haalt, krijg je het er gegarandeerd uit. Het kost 4.95 en in het doosje zitten twee zakjes. Ik heb er helaas ervaring mee. Als het er niet gelijk uit is laat je het gewoon een paar dagen staan in de emmer. Mijn man heeft zijn goede/dure overhemd weer aan nu (na pech bij het verven van handdoeken)

reina

reina

02-01-2009 om 12:01

Dank

Manlief had inmiddels HG-ontkleurder voor witte was gehaald, daar wordt nu mee gewassen, als dat niet werkt ga ik alsnog de Dylon ontkleurder halen.

reina

reina

03-01-2009 om 16:45

Gelukt

Eerst de boel met dat poeder gewassen, daarna een paar uur in de week gezet met hetzelfde spul en vervolgens zonder poeder in de machine et voila : zoon kon vandaag gewoon een wit sweatshirt aan ipv een felroze

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.