Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kippetje

Kippetje

02-12-2008 om 10:29

Salades gevraagd!

Hallo!

Ik heb aangeboden om salades te maken voor sinterklaasavond maar.........dat heb ik dus nog nooit gedaan!

En om nou van die plastic bakken uit de supermarkt op tafel te zetten vind ik ook niet zo erg geslaagd. Hoop dat jullie dus wat lekkere ideeem/tips hebben!

groet,
Kippetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

02-12-2008 om 13:58

Wat voor een salades?

Denk je aan maaltijdsalades of groene salades? Voor een groene salade kan ik je mijn lievelingssaladerecept verklappen, maar dan ga ik 'm even uit het archief zoeken (scheelt typen).

Guinevere

Guinevere

02-12-2008 om 15:45

Met avocado en spekjes en honing-mosterddressing

Nou, ik heb 'm even uit het archief geplukt:
Smijt lekkere sla uit een zakje in een lage, brede schaal. Hierover heen verdeel je gehalveerde kerstomaatjes en smalle reepjes van een uitje. Dan een goede avocado die dun gesneden is erover. Daarover heen weer een goede lading uitgebakken spekjes en pijnboompitten. Dressing: honing-mosterd, als volgt te maken: 1 eetlepel mosterd, 5 eetlepels olie, 1 eetlepel honing, 2 eetlepels citroensap, beetje peper en knoflook goed doorkloppen.

Zooooooooooooooooooooo lekker! Ik eet het twee keer per week en krijg er geen genoeg van.

Kippetje

Kippetje

08-12-2008 om 14:35

Sorry...

helemaal vergeten om te reaberen op je mailtje door alle sint drukte 0

Ik heb je salade gemaakt en het smaakte super, de gasten vonden het ook heerlijk!

Ik denk dat ik 'm van de week nog een keer ga maken!

groet,
kippetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.