Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mari

Mari

22-12-2008 om 22:20

Schaatsen slijpen

Ik heb schaatsen gekregen voor de kinderen, maar ze moeten nodig geslepen worden. Wie weet waar ik in de regio Zuidoost Utrecht schaatsen kan laten slijpen?
Het weer ziet er erg gunstig uit om volgende week te kunnen schaatsen, dus ik wil voorbereid zijn!

gr. Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

22-12-2008 om 22:27

Ligt eraan

Mmm, zijn het noren of kunst of hockeyschaatsen? Die moeten allemaal op een andere manier geslepen worden namelijk. Informeer anders bij de plaatselijke ijsclub, soms hebben die slijpmomenten.

reina

reina

22-12-2008 om 22:28

Vaak

Vaak kun je bij fietsenmakers schaatsen laten slijpen en inderdaad, vraag het de ijsvereniging, als zij het zelf niet doen, weten ze waar het wel kan. Zou het echt weer eens schaatsen in de kerstvakantie worden? Lijkt me wel superleuk!!

Mari

Mari

23-12-2008 om 22:05

Easygliders

Het gaat dus om die onderbind schaatsen van Zandstra. Ik ben inmiddels langs de sportwinkel geweest en volgens hun is er in mijn dorp nergens waar je schaatsen kan slijpen. Dus wij gaan morgen verplicht een middagje schaatsen bij de Vechtsebanen om daar de schaatsen te slijpen En dan zijn de kids er helemaal klaar voor, we hebben in het dorp een schaats/skeelerbaan die met een beetje vorst al heel snel open is. Nog een beetje langer vorst en ze kunnen het echte natuurijs proberen.

Vera*

Vera*

24-12-2008 om 12:26

Mari tip

Als je zorgt dat de kinderen goed passende/iets te krappe schoenen aanhebben is de kans het grootst dat de schaatsen goed blijven zitten. Die gele beschermdingen kun je er net zo goed nu al afhalen, die zijn te groot om de schaatsen goed aan te trekken.
Vergeet de muts en handschoenen niet als je gaat schaatsen.
Hier heeft dochter nu noren in maatje 34 (ook eerst easy gliders). Ze is helemaal blij want ze heeft nu Raps schaatsen net als papa (alleen zijn het geen klapschaatsen maar die wil ze de volgende keer wel) En papa moet, heel zielig, nu elke zondag mee naar de ijsbaan (moet ie nog vaker zijn schaatsen slijpen ).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.