Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Asterix

Asterix

03-12-2008 om 18:56

Schoenenkastje

Wij zijn op zoek naar een schoenenkastje dat niet hoog, maar wel breed is. Nu heb ik al gezocht op de site van Ikea en Trendhopper, maar alle kastjes die ik zie zijn hoog en smal. Weet iemand misschien waar wij zo'n kastje kunnen kopen?

Asterix

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Klaartje

Klaartje

03-12-2008 om 19:58

Ook gezocht

Wij zochten een schoenenkastje van hoogstens 75 cm. We hebben het niet gevonden. Omdat het voor de bijkeuken was, hebben we 2 planken boven elkaar gehangen en daar staan nu de schoenen op. Als je het in de hal wil zetten, is dat niet zo mooi natuurlijk.

rijan

rijan

03-12-2008 om 20:01

Site

www.bincware.com heeft een gaaf schoenenkastje.

ben van de rest ook fan, maar je zoekt een schoenenkastje.

Massi Nissa

Massi Nissa

03-12-2008 om 20:24

Rijan (ot)

Wat een leuke site, ik vind die tas echt gaaf!
Groetjes
Massi

rijan

rijan

03-12-2008 om 21:55

Die tas

die heb ik dus. En die is onwijs handig. handen vrij alles bij je en niet eindeloos zoeken zoals ik in mijn handtas wel moet.

Massi Nissa

Massi Nissa

04-12-2008 om 20:28

Jaaaa rian (totaal ot, sorry asterix)

Dat heb ik dus nu altijd, dat ik bijna in mijn handtas verdwijn omdat ik WEET dat iets erin zit, maar waar? Ik denk dat ik al weet wat ik voor mijzelf ga aanschaffen van de Kerstbonus. Nog bedankt voor de tip, ik ben dol op design als het maar niet met kleding voor mijzelf te maken heeft.
Groetjes
Massi

Toch nog even over schoenenkastje

Om nog even op het schoenenkastje terug te komen: het sandneskastje van ikea is er ook in het formaat 96 x 90 cm voldoet dat ook niet aan de vereiste afmetingen?

zie: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90111895

Ikea

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben dit kastje gekocht:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90111895
Of wil je een dicht kastje? deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00148563 is 93 cm hoog, daar zou je er 2 van naast elkaar kunnen zetten.

Of gewoon geen schoenenkastje

maar een ander kastje. ik kon ook niet de goede maat vinden en iemand op deze site zei een paar maanden geleden dat je buiten de box moetst denken.
wij zochtne juis een heeeel smal en hoog kastje en hebben nu een boekenkastje als schoenenkastje.

Jesse_1

Jesse_1

05-12-2008 om 14:40

Wat voor maat?

Wat voor maat zoek je dan?
Ik heb ook een tijd gekeken voor een wat lager schoenenkastje, maar we zijn toch uitgekomen bij een kastje van 90 cm hoog (2 verdiepingen zeg maar).
Jesse

Asterix

Asterix

05-12-2008 om 21:19

Maten

In ieder geval bedankt voor de reacties! Het kastje dat wij zoeken moet ong. 125 cm breed (iets minder mag ook), en ong 60 cm hoog zijn. Dat blijkt lastig.
We hebben inderdaad ook al naar een ander soort kastje gekeken, een ladekastje bijvoorbeeld. Maar dat is ook lastig. We hebben als oplossing nu maar 3 ladekastjes van 40 cm breed gekozen, maar als iemand nog iets anders/beters weet, graag!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.