Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Punsy

Punsy

11-01-2009 om 13:29

Senz stormparaplu

Wie heeft de Senz Stormparaplu?
Wat is het formaat van de MINI Senz als hij opgevouwen is??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jvo

Jvo

11-01-2009 om 16:04

Wij

Ik kom uit Delft, dus voor ons is het bijna een standaard cadeau/hebbeding aan het worden. Wij hebben zelf alleen een 'grote', schoonmoeder heeft een mini. Ik kan me niet herinneren dat hij een enorm afwijkende maat heeft als hij ingeklapt is, het zal dus in de buurt van een normale vouwparaplu liggen.

Jvo

Maat

Ik heb er een boven liggen, maar te lui om naar boven te lopen en centimeter te zoeken, dus gezocht:
http://www.jfainc.com/senz-umbrella.html
Lengte opgevouwen 11 inch (= 27,94 cm).

Triple (trouwens ook TU Delft, 1989)

Wat voor paraplu?

Okee ik ben blond. Wat is er zo bijzonder aan een storm parapluie...? Ja natuurlijk hij zal beter bestand zijn tegen storm, maar waarom? En werkt het dan ook echt? Heb er nog nooit van gehoord, maar woon met mijn blonde haar dan ook niet in Delft

Kaaskopje

Kaaskopje

12-01-2009 om 00:05

Ben er ook benieuwd naar

Ik heb ook zo'n 'slimme' vraag: hoe houd je zo'n plu boven je hoofd? Met de korte kant naar voren, juist met de lange??
Bij de Postbank is de mini overigens met rentepunten te koop. Dan is de prijs 20 euro met 2000 rentepunten. Kijk... toch een nuttig ding voor je rentepunten als je die al hebt.

Ik wil er ook eentje

Op televisie heb ik hem een keer getest zien worden in een windtunnel en hij hield dat uit tot windkracht 9. Kom daar met een gewone plu maar eens mee in de buurt Ik wil er ook eentje.

Genista

Kijk eens op de site van het NRC, daar staat een advertentie voor die dingen. Met korting, begreep ik.

Groeten,

Temet

Bastet

Bastet

12-01-2009 om 15:36

Mazzel

Ik had mazzel,hij zat in het kerstpakket van mijn man!
Bastet

Temet

Dank voor de tip.

Jvo

Jvo

12-01-2009 om 20:31

Hoe je 'm gebruikt..

..de korte kant moet naar de wind. Dus met wind in de rug draai je de korte kant ook naar je achter. Dat gaat trouwens (bijna) vanzelf, met windkracht 9 heb je weinig te kiezen

Wij hebben de grote en die vind ik perfect, de kleine koop ik binnenkort een keer voor mezelf (ik hoop alleen steeds dat ze met een leukere kleur komen.. maar helaas).

Jvo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.