Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sjocola

Sjocola

22-11-2008 om 23:08

Sint/kerstkadootjes voor mannen

In navolging van de andere topics nu graag de mannelijke variant...

Wie kan er even helpen brainstormen voor het eeuwige probleem, de cadeautjes voor manlief, schoonvader, zwager etc.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sjocola

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En weer

roep ik hier mijn cadeauoplossing voor alle gelegenheden: een proefabonnement. Dat kan op een tijdschrift dat je zelf uitzoekt (veel tijdschriften hebben tijdelijke cadeau-abonnementen die vanzelf stoppen), maar er zijn ook cadeaubonnen voor te koop - het postkantoor heeft die meen ik.

Groeten,

Temet

Hier

Ik vind het ook moeilijk, voor manlief ligt er een boekje van Ilja Gort en een telefoonhoesje met een vakantie foto erop afgedrukt.

Margriet*

Margriet*

23-11-2008 om 10:12

Tja

dat blijft lastig. Ik koop vaak een boek. Gisteren zag ik een leuke scheurkalender met management en coachingtips (man heeft net een managementbaan). Voordeel is dat ie na een jaar gewoon weer op is. Ik geef vaak dingen die praktisch zijn of goed voor het algemeen nut....

Vera*

Vera*

23-11-2008 om 11:30

Hier

krijgt manlief Spaanse sloffen, een nieuw scheerapparaat (de oude is versleten), een pc spel, een springvorm (hij is de taartenbakker hier) en een choc. letter.

Guinevere

Guinevere

23-11-2008 om 12:10

Riem

Ik ga een riem kopen voor husband. Krijgt ie eindelijk eens een moderne in plaats van dat afgeragde oude ding. Misschien nog een nieuwe strakke boxer erbij. Vorig jaar kreeg hij een kookboek. Ik heb 'm ook wel eens nieuwe theedoeken gegeven.

Rieke

Rieke

23-11-2008 om 14:23

Ehhm

Wat hier gegeven wordt; een boekje over digitale fotografie, boek over onderhoud van bootmotoren, een windmeterje, zakmes, ( moet je wel een bootliefhebber zijn haha ) een agenda met eigen foto's van de kinderen en vakantiekiekjes ed gemaakt via zo'n albumsite, fles drank, chocola, marsepein, stripboek, tijdschrift over boten. Niet alles voor dezelfde persoon hoor in dit geval.

Faith

Faith

23-11-2008 om 14:49

En hier

Een cd van de jaren 70 (5 cd's)
Ik denk aan een leuke scheurkalender, iets grappigs of een breinbreker-dagkalender.
Maar verder?? De wii-fit die ik zo graag wil ontvangen?? Ik moet nl ook voor mijzelf iets kopen...
Faith

nyed

nyed

23-11-2008 om 15:58

Kadootje

Een vis/hengel spel voor de Wii, chocoladeletter, sokken, luchtje

Chocolade

En wel een grote witte letter, hij is gek op witte chocola. Verder een batterij-oplader (had hij zelf om gevraagd) en een Garfieldboekje (hij heeft de hele serie tot nu toe compleet). En verder denk ik dat ik 'm een bon kado geef voor een avondje uit met ondergetekende, restaurant en film naar keuze

Eureka

De 3d puzzels van Eureka zijn hier bij alle mannen een groot succes. Zo heb je bv. de bottle-serie: http://www.eureka-puzzle.be/bottle1.htm

Maylise

Maylise

24-11-2008 om 11:01

Een boek

De titel zegt het al, een boek

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.