Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Slapen jullie onder een tijdschriftendekbedovertrek?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bastet

O, joepie. Ik hoop een keer te kunnen gaan. Ik wil dekbedden gewoon voelen voor ik ze koop.

Bedankt!

Dorry

Papier

ik vind dat juist heerlijk, zo fris krakend. Ik hang het ook allemaal op (rest van de was gaat in de droger) en ik doe er geen wasverwachter bij zodat het nog meer kraakt.

Manda

brrrr. Ik vind het echt zo afschuwelijk. Slaap misschien nog wel het liefste onder een flannellen dekbed, lekker zacht en warm, mmmmmm....

Nu nog tijd om een goed dekbedovertrek te zoeken...

Dorry

Dorry

je hebt ook van die tricot dekbedovertrekken, die zijn heel zacht en soepel, zoals tshirt stof. Heb daar een keer onder geslapen, was ook heerlijk.

Logeren bij manda

Manda volgens mij moeten we bij elkaar gaan logeren...wat grappig dat we dezelfde 'dekbedovertrekkenfavorieten' hebben (mm,nieuw scrabbelwoord?). Beiden de krakende hema-overtrekken en nu houd jij ook al van die tricot-thirt overtrekken? Ik dus ook...Allen die 2. En misschien als het erg koud is een flannelen(die moet dan ook wel stevig zijn)...of alleen een flanellen onderlaken.
Ik ben errug dekbedhoes-gevoelig.En ook erg kussen-gevoelig. Vroeger sliep ik hele nachten niet zonder mijn eigen kussen. Zo erg is het nu niet meer...maar ik blijf onrustig slapen als ik een vervelend kussen heb of b.v. zijden dekbedovertrekken..(bbrrr...glij,glij) en dat moet geen weken duren want dan wordt ik doodmoe.Dus op vakantie gaan voor de zekerheid...
Trouwens man vindt me op dit punt een aansteller.
groeten albana

Ha albana

satijn (meestal is het geen zijde, maar van dat synthetische spul) vind ik echt onbegrijpelijk, ooit een nachtje onder gelegen, vreselijk. Ik vind badstof ook helemaal niet lekker liggen. En toen we gingen kamperen (gehuurde tent en caravan) dan gaan ook alle dekbedden en kussens mee, met hotel kwaliteit overtrekken !

Sancy

Sancy

09-05-2010 om 17:51

Satijn

Satijn slaat op de weeftechniek die gebruikt wordt, niet op het materiaal waarmee het gemaakt wordt. Behalve van zijde kun je ook satijn van viscose of katoen hebben. Kwestie van de labels lezen voor aanschaf

Satijn

ja klopt sancy, satijnbinding. Maar doorgaans bedoelen mensen dan dus wel dat synthetische spul.

soepstengel

soepstengel

10-05-2010 om 18:21

Dorryl

Afschuwelijk inderdaad die hotel kwaliteit...ik heb m 1 keer gekocht en het kreng werd maar niet zacht, mooi dat ik die neit op mijn bed leg!Maar bij de hema hebben ze ook zachte dekbedhoezen. En dan bedoel ik echt zachte! Je voelt t meteen als je de verpakking openmaakt, het is geloof ik een katoen/zijden dekbedhoes?
Ze liggen heerlijk!

Freddy

Freddy

11-05-2010 om 21:57

Dorry1

Laura Ashley heeft nog een vestiging op de Oude Gracht 141 in Utrecht. Kan je weer lekker zacht slapen.

Ook al, leuk!

Kijk, dat is iets dichter bij.

Dank je Freddy.

Dorry

Laura ashley

Zit ook in Arnhem, volgens mij.

Biene M.

Biene M.

13-05-2010 om 18:25

Volgens de website

Arnhem, Rotterdam, Den Haag, Utrecht

http://www.lauraashley.com/International-Stores/Europe/scat/europe

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.