Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juul

Juul

20-11-2015 om 10:50

Sloten vervangen; kosten

Het lijkt er helaas op dat ik alle sloten van de buitendeuren moet laten vervangen. Iemand enig idee wat dat ongeveer gaat kosten?

Katniss

Katniss

20-11-2015 om 10:53

Zelf

Ik heb al een jaar een kapot slot en wilde dus ook alles laten vervallen. Er is me al door meerdere mensen verteld dat dat heel makkelijk is en dat je dat prima zelf kunt. Even googelen dus wat een slot kost bij de bouwmarkt.

Jasmijn

Jasmijn

20-11-2015 om 11:03

iets liggen?

Je kunt volgens mij al volstaan met alleen het vervangen van de cilinders uit het slot, misschien heeft iemand nog wel iets liggen voor je? Toen ik in dit huis kwam wonen hadden we de sloten gewijzigd uit de achterdeur en schuurdeur, omdat ik het zonde vond om ze weg te doen hebben ze nog járen in de schuur gelegen, in de hoop dat ik er nog eens iemand blij mee kon maken. Dus wie weet is dat ook zo in jouw omgeving. Ruil je ze desnoods om...geef je hun jouw cilinders weer mee (tenzij ze stuk zijn natuurlijk)

Injel

Injel

20-11-2015 om 11:23

120 euro

wij waren 120 euro kwijt voor vier identieke cilindersloten met 6 bijpassende (identieke) sleutels. En dat was relatief duur omdat we perse alle deuren met dezelfde sleutel wilden kunnen openen. Plaatsen deden we zelf.

Juul

Juul

20-11-2015 om 14:02

Veiligheidssloten

Ik heb de sloten maar eens aan een inspectie onderworpen want zelf doen klinkt aantrekkelijk. Ik doe nu inderdaad ook alle deuren met dezelfde sleutel open, dat wil ik wel graag weer. Vond de instructie van de doe het zelfer nog best ingewikkeld. Begon al bij het bepalen van het soort slot......nog maar even een paar nachtjes overdenken of ik deze klus zelf aandurf.

kerntrekbeveiliging

Neem sloten die bestand zijn tegen inbraak met de zgn 'kerntrekmethode'. Die sloten hebben wij nu. Nu, na de inbraak van deze zomer, waarbij bleek waarom dergelijke sloten nodig zijn

Groeten,

Temet

Ad Hombre

Ad Hombre

20-11-2015 om 14:30

Temet

Vergeet je dan niet ook sloten te nemen die bestand zijn tegen de zgn. klapsleutelmethode.


https://www.youtube.com/watch?v=ZFoZdTpwd58&feature=player_embedded

(ja, je blijft bezig)

Vogel

Vogel

20-11-2015 om 16:01

Duur

Wij hebben dit voorjaar de sloten op voor- en achterdeur laten vervangen door iets wat een stuk solider is dan we hadden. Nu een driepuntsslot, voor en achter identiek. Kostte bijna €900. Er is iemand eenhalve dag bezig geweest met infrezen e.d.

Tine Winkel

Tine Winkel

20-11-2015 om 16:28

hangt er van af wie je het laat doen

in ons geval hadden we eerst een offerte laten maken door een echte slotenman. Die rekende voor een slot met winkelprijs 55 euro al 180 euro - dus zonder nog iets te doen, gewoon als 'opslag'....
We hebben het slot nu door iemand anders laten vervangen, die rekende in totaal, voor werk en slot, 150 euro.
Kortom, als je het niet zelf doet, zou ik eerst door 2 of 3 man offertes laten uitbrengen voor zo'n klusje, kan erg veel schelen in prijs.

JB

JB

18-05-2016 om 14:29

goede slotenmaker

ik raad u aan om is een kijkje te nemen op [verwijderd door forumbeheer] zij hebben mij erg geholpen, miscchien kunnen ze u ook wel helpen!

Gr. JB

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.