Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-08-2011 om 17:31
Ik heb halflang haar dat ik het liefste draag door een grote pluk van voren te pakken en die een beetje bollend naar achter weg te steken met een grote rechte sierspeld.
Vroeger had ik die in alle kleuren van de regenboog, maar helaas zie je ze tegenwoordig alleen nog maar in het bruin of zwart. Vind ik een beetje saai. Die dingen hebben niet het eeuwige leven, het mechaniekje gaat na verloop van tijd stuk, en ik ben door mijn voorraad heen.
De laatste jaren was er al moeizaam aan te komen, maar nu heeft zelfs Bijou Brigitte ze niet meer. Weet iemand waar ze nog te koop zijn. Met googelen kreeg ik ook nal niks boven water. Toen ze nog echt in de mode waren had je een grote kraam op de ALbert Cuijp met alleen maar spelden, maar ja die zal er wel niet meer zijn.
24-08-2011 om 11:40
Wilma
Ja, ok,daar heb je best gelijk in. Eens kijken of ik dan nog naast mijn dochter mag lopen trouwens..))
24-08-2011 om 17:50
Fio
Tja, dát weet ik natuurlijk niet. Dan toch maar weer effe je haar los gooien .
26-08-2011 om 18:22
Veritas
vandaag nog een gemarmerde mooi rode haarspeld gekocht. Idd veel bruin en zwart en ook veel glanzend metaal/ steentjes.