Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MRI

MRI

06-01-2009 om 14:01

Spoed, kun je iemand machtigen voor een aangetekend stuk

Nou komt er een aangetekend stuk aan (ik heb bij TT al gezien dat het in de route zit, zit vanaf negen uur al te wachten) maar ik moet weg om mijn dochter van school te halen. Kan ik nu mijn buurman machtigen door een papier te schrijven met een tekst van Meneer Jansen, mag mijn stuk ontvangen en tekenen, en dan mijn handtekening eronder?

Groetjes, MR

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

06-01-2009 om 14:10

Ehm...

Ik denk het wel. Maar misschien is het handiger als de buurman net doet alsof hij jij is. Dan omzeil je een hoop gedoe. Of is het echt gericht aan "mevrouw" en of moet je je legitimeren?

Prulletje

Vera*

Vera*

06-01-2009 om 15:21

Copietje

zorg dan dat de buurman een copietje van je legitimatiebewijs heeft zodat de handtekening voor machtiging gecontroleerd kan worden. Anders kan iedereen wel een 'machtiging' schrijven.

MRI

MRI

06-01-2009 om 21:57 Topicstarter

Opgelost

ja ik had dus een machtiging geschreven en mijn paspoort achter gelaten (ik vertrouw mijn buurman) maar toen kwam ik 30 meter van mijn huis de postbode tegen dus ik kon toch nog zelf tekenen.

bedankt voor de reacties.

Janeway

Janeway

06-01-2009 om 23:25

En gaf de postbode..

Jou dat pakje op straat of liep hij mee naar huis..
Want wie zegt dat jij wel bent wie je bent zomaar op straat. Als je open moet doen woon ben jij iig in het huis waar het pakje ook moet zijn..

MRI

MRI

07-01-2009 om 22:37 Topicstarter

Nou janeway

Hij liet mij tekenen, wilde mij het pakje meegeven (zonder id evenwel, dat had ik bij de buurman achtergelaten) toen vroeg ik of hij het in het portiek wilde achterlaten want ik moest mijn dochter van school halen en het was best een groot pak. Ik denk niet dat hij de buurman nog om een ib gevraagd heeft, maar ja, helemaal klopt het natuurlijk niet. Aan de andere kant, postbode komt zomaar iemand tegen die vraagt of er een pakje is voor nr 16 en of hij dat af wil geven op nr 15 die het ib heeft, hoe fout kan het zijn?

MR

Janeway

Janeway

08-01-2009 om 00:11

Na je uitleg

Niet natuurlijk.. Maar ik zag al hele scenario's als het hier bekende tnt busje de straat in rijdt..
Het was meer dat ik me afvroeg hoe dat ging..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.