Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*Sophie*

*Sophie*

29-09-2008 om 11:07

Spoed ! waar kan ik nou toch regenlaarzen kopen?

Ik heb al overal gezocht. De enige die ze heeft is de Hema, maar daar zijn ze niet in de goede maat.
Wie weet waar ze nog meer regenlaarzen verkopen, maat 36-37, voor dochterlief. Ze gaat woensdag op kamp, dus ik moet ze morgen hebben!

We zijn al geweest bij PerrySport, Decathlon, Dolcis, Hema, andere schoenenwinkels, C&A...

Help! Ik weet het even niet meer! En het wordt superrotweer vanaf morgen!

Alvast bedankt.

groetjes, Sophie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bristol?

Bristol al geprobeerd?

Groeten,

Temet

Mamasan

Mamasan

29-09-2008 om 11:13

Volgens mij

Volgens mij zag ik regenlaarzen in een Lidl advertentie. Verder bij de Schoenenreus of een outdoor sportwinkel.

Niet goed sophie.

regenlaarzen koop je bij een tuincentum, of liever nog zo'n typische buiten-zooi zaak als een boerenbond. Waar ze ook 20 kilozakken tuinmest verkopen, en 20 soorten harken. Niet bij een sport of schoenenzaak.

Ingrid

Ebay

hoi,
ik heb superleuke gekocht op ebay.
even zoeken op regenlaarzen dus.

margje van dijk

margje van dijk

29-09-2008 om 11:20

Precies, tuincentrum

Had ik ook willen zeggen, maar IngridT is altijd net even sneller.

Bij het tuincentrum dus. Laarzen in alle mogelijke kleuren en soorten en maten, hele schappen vol.

Margje

*Sophie*

*Sophie*

29-09-2008 om 11:22

Jullie zijn fantastisch!

Wat een reacties!! En al zoooo snel!!!!! Ik ga gelijk speuren waar hier een Bristol zit en ook vragen bij het tuincentrum!! Super!! Helemaal nooit opgekomen zo zonder jullie!! :- (

Ik laat wel weten of en waar het is gelukt!!

Heerlijk zeg, dat OOL !

haastige groetjes, Sophie ;- )

*Sophie*

*Sophie*

29-09-2008 om 11:28

Joepie!

Dat wordt dan het tuincentrum, hier 1 km vandaan!! Hahahaha! Ze hebben ze idd in alle soorten en maten. Heb net gebeld.
Goh, ben ik even blij met jullie, ik maakte me serieus zorgen hoe ik dat nou moest regelen, voor dochterlief daar straks in een drasserig bos...

Gaat helemaal lukken dus ;- )

UBERDANK !! Hahaha! (schijnt toch de laatste kreet te zijn; uber?)

groetjes, Sophie

*Sophie*

*Sophie*

29-09-2008 om 17:32

Nou, we hebben ze hoor!

Bij het tuincentrum gehaald ;- ) Hele leuke zwarte met witte stippen en met een tricot boordje aan de bovenkant.
Wat wel een beetje stom was: t/m maat 35 kosten ze 10,95 en maat 36 en hoger gelijk 19,95 !!!!!!!! En je raad het al: dochterlief heeft maat 36 :- (
Ik vond het verschil wel errug groot! Toen hebben we dus maar maat 37 gedaan zodat ze ze volgend jaar ook nog aan kan ;- ) Tja, je moet toch wat he? Maar ze zijn wel errug leuk moet ik zeggen en dochterlief is er ook errug blij mee ;- )

Dus nogmaals errug (jaha, laatste keer) bedankt allemaal!!

groetjes, Sophie.

mee1977

mee1977

29-09-2008 om 22:40

Tuincentrum

zie titel

*Sophie*

*Sophie*

30-09-2008 om 12:50

Cameron :- (

"hoe ist met de pruik afgelopen? "
-----------------

IK WIL HET ER NIET OVER HEBBEN, JA !!!!!!!!! :- (

*Sophie*

*Sophie*

30-09-2008 om 13:04

Cameron ;- ) o.t.

"hoe ist met de pruik afgelopen? "
-----------------
Attent dat je ernaar vraagt, van mij weer minder dat ik het niet even in het betreffende draadje heb geschreven :- (

Maar goed, na zeker 400 draden (als het er niet NOG meer waren!) door een netje heen gehaald te hebben en het bij dochterlief op haar hoofd te hebben gepast, zakte me de moed gigantisch in de schoenen!!! Ik heb een zeer lange adem, en als het er nou hoopvol uitzag.....
MAAR NEE HOOR !!!!!!! AFSCHUWELIJK KANSLOOS DUS !!!!!

Had ik nou maar direct naar jou geluisterd en zo'n ding gekocht, snik. Nu ligt er EN een wanstaltig broddellapje met allerlei onduidelijke slierten EN een voor 11 euro gekochte zeer superleuke pruik met allemaal wilde, witte krullen! Dochterlief heeft al 3 keer de zeer heftige make-up geoefend en ik heb (dit keer wel succesvol) van die vingerloze zwart-kanten met felroze lange handschoenen gemaakt en zo ziet er oogverblindend uit! Nog een strak, zwart kanten bandje voor om haar hals gemaakt met een paar glittersteentjes erop geborduurd en ze is er helemaal klaar voor! En ik er helemaal klaar mee! hahaha!

Supersneu dat het zulk kl*teweer wordt, maar dat zal in de disco 's avonds vast weer helemaal vergeten worden! ;- )
Errug jammer dat ik niet even om een hoekje kan gluren... Morgen gaat ze.....

groetjes, Sophie.

*Sophie*

*Sophie*

30-09-2008 om 16:20

Hahahahaha!!! cameron!

ja, en dan ga ik daar incognito heen, met dat sliertenbroddelding op mijn kop!

Melig zeg!

Nu bij lidl

Regenlaarzen in damesmaten met kastanjeherfstbladerenprint en met andere leuke plaatjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.