Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

01-12-2008 om 10:25

Spoed! zoek boek over stromen van geld en overvloed etc.

Hoi,

Ik zoek voor mijn vriend voor 5 dec. een boek over de relatie geld, overvloed en hoe je dit zelf meer kan laten stromen, en hoe je dat zelf soms tegenhoud. Dus de link overvloed en je eigen invloed daarop.
Ik weet dat er iets over bestaat, maar kom niet op titels.. Wie heeft tip?

Dank je wel!
\Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

01-12-2008 om 11:40

Deze?

Je geld of je leven, van mmmm Rob en Hanneke van Eeden, zo'n soort naam.

Tirza

Ik ben bang

dat Karin meer denkt in de richting van the law of attraction, the secret, dat werk...

Daarom had ik aanvankelijk niet gereageerd, want ik ben heel zweverig maar die hoek van het genre ken ik te weinig.

Tirza

Dat (overigens lezenswaardige) boek gaat niet zozeer over hoe je geld jouw kant op kunt laten stromen, maar meer over hoe je kunt voorkomen dat het bij je vandaan stroomt.

Van dezelfde auteurs is volgens mij het boek 'hoe word ik een echte vrek'.

Volgens de feng shui-leer moet je geloof ik een muntenplant in je vensterbank zetten, dat schijnt ook enorm te helpen, dus als dat boek niet wil lukken kan je altijd nog naar de plantenboer.

Groeten,

Temet

Tirza G.

Tirza G.

01-12-2008 om 13:57

Gut

Hoe is het mogelijk dat je dingen soms zo anders leest. Ik blijf mezelf verbazen.

Karin, in die manier van stromen ben ik absoluut niet thuis. Humpf.

Tirza

mammie2

mammie2

01-12-2008 om 15:00

Ik vond dit boek wel interessant

"The 7 steps to money maturity" van George Kinder. Is geschreven door een financieel planner die literatuur heeft gestudeerd en boeddhist is. Hij probeert je eerst te laten nadenken over wat je wilt bereiken in je leven en geeft globaal aan hoe je daar je financien op af kunt stemmen.

Hij illustreert alles met verhaaltjes. Hij schijnt helemaal in te zijn in de states.

Hiele

Misschien Adriaan Hiele: wie zaait zal oogsten.
http://www.bruna.nl/boeken/9789050188937
Ik heb hem hier al een hele tijd liggen maar nog niet gelezen. Als je hem wilt stuur ik hem op. Het is een boek van bookcrossing, www.bookcrossing.com.

Karin

Karin

03-12-2008 om 00:46

Egberdien

Ja, egberdien, ik wil dat boek van Hiele wel graag hebben! Dank je wel! Klinkt interessant!
Hoe zullen we dan regelen?

Het boek van Je geld of je leven etc. hebben we al, en zeker leuk en leerzaam. The seven staps ken ik nog niet, ben benieuwd wat dat is.

groet,Karin

Karin

mail me maar, egberdien apestaartje yahoo punt com.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.