Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petr@

Petr@

21-12-2008 om 17:30

Sportiom den bosch

Wij willen gaan schaatsen in de kerstvakantie in Den Bosch, maar het is van de site niet duidelijk of je ook schaatsen kunt huren.
Iemand ervaring met het schaatsen bij Sportiom? En de combinatie met zwemmen?

gr.
Petr@

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

21-12-2008 om 19:22

Deels ervaring

zoon is er een keer geweest om te schaatsen, dus huren zal best kunnen, aangezien hij toen geen schaatsen mee had....zwemmen is daar in ieder geval heel gaaf!! Dat hebben we namelijk wel een keer gedaan!

Ja, kan

Ja, je kunt er schaatsen huren! Ik ben vergeten wat het kost maar weet nog wel dat de prijs erg meeviel.

Zwemmen heb ik er nooit gedaan maar de schaatsbaan is erg leuk, met niveauverschillen en een grot en zo. En een wedstrijdbaan ernaast, daar kun je op bepaalde tijden ook op. Je kunt er ook wat te eten en drinken krijgen.

Veel plezier!

Door de enthousiaste verhalen hier ben ik ook even op de site gaan kijken. Petr@, alle prijzen staan er heel duidelijk onder de prijslijst."Prijzen en abbonementen". Entreeprijzen voor alleen zwemmen, alleen schaatsen, een combi, en ook schaatsen huren. Bij alleen schaatsen ben je voor de huur 5 euro kwijt. Als je een combi doet met zwemmen 4 euro.
Ook andere openingstijden i.v.m. kerstvakantie. Ik wil er ook heen, zag er erg leuk uit op de site.

Ja is erg leuk

maar ga wel om 10 uur dan is het nog niet zo heel druk,het is een mooie baan en ook het zwembad is geweldig!De banden glijbaan is hier favoriet.
Hou er bij de schaatsen rekening dat ze nogal kunnen drukken aan de bovenkant (van je kuit zeg maar), dus ik zou iets meenemen wat je er evt tussen kan stopen.
Veel plezier!

Petr@

Petr@

22-12-2008 om 19:48

Leuk!

Al die enthousiaste reacties. Ik twijfelde nog of ik naar de schaatsbaan in Breda zou gaan, want dat is voor ons dichterbij, maar ik ben nu helemaal om: het wordt Sportiom! En we zorgen dat we er op tijd staan. En wat zwemmen betreft: beide zonen hebben negen zwemdiploma's dus die redden zich wel...

gr.
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.