Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

18-12-2008 om 14:36

Stinkende kaars

In mijn kerstpakket zit een prachtige dikke rode kaars met een windlicht.. maar... hij stinkt zo! ja naar kaars! Ik kan de lucht niet verdragen, hij is nog niet eens aangeweest omdat ik bang ben dat het daar erger van word. Wilde hem meenemen op vakantie maar die lucht!! Ik heb hem al gewassen, er parfum op gespoten maar niks helpt.. Heeft er iemand een tip??

groet, polly ( die tegenwoordig wel erg gevoelig word voor luchtjes, heb ook een doucheschuim gekocht die ik weg kon gooien omdat ik gewoon misselijk werd van de lucht)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Feliciteren

Ben je zwanger?

Die kaars zou ik meteen in de tuin of op het balkon zetten om op een lekker lente-avond aan te steken. Die lucht zit er in gebakken, die gaat never nooit weg.

MaximeM

MaximeM

19-12-2008 om 08:26

Buiten ja

Hoi,

Of op een winteravond buiten neerzetten in een lantaarntje. Wel in het zicht van het raam, kan je er leuk naar kijken. (en je ruikt hem niet)

Maxime

Polly Shearman

Polly Shearman

20-12-2008 om 17:55

Niet zwanger

Dirksmama, ik ben niet zwanger, als ik dat zou zijn hadden jullie het vast al wel op een andere manier gemerkt.. en ik ook hihihih

Toen ik gisteren met zoonlief weg was heeft manlief de kaars aangestoken, de geur is nu toch echt minder, of ik ben er aan gewend.
Ik neem hem mee op vakantie en als de geur te erg is zet ik hem idd gewoon lekker buiten.

Hebben jullie dat ook wel eens dat je van een bepaalde geur helemaal niet goed word, een geur die andere wel lekker vinden.
Manlief vond de douchgel bijvoorbeeld wel lekker, maar ik vond hem echt vreselijk stinken, en de hele badkamer ook...bleeeh

groet, polly

Hyacinten

Om te antwoorden op je vraag: Hyacinten vind ik verschrikkelijk stinken, terwijl ik van anderen begrijp dat ze het lekker vinden ruiken.
Ik kreeg vorig jaar heel lief van iemand een kerststukje, maar met hyacint. Ik heb 'm toch op een gegeven moment maar buiten (voor het raam!) gezet.
groetjes, Sonja

Bianca 1971

Bianca 1971

21-12-2008 om 22:54

Sonja

Je bent niet de enige! Ik vind hyacinten ook enorm stinken!

Hier een handicap!

Alle bloemige geurtjes, de meeste parfums, en bodylotions, sommige haarlakken etc etc, Misselijk hoofdpijn (tot migraine aan toe), en ik vind het vreselijk stinken!!
In de bus, de trein, de kerk, het theater pfffft zo onhandig!!
nou ja er zijn ergere dingen!
groetjes

koentje

koentje

28-12-2008 om 16:54

Jakkes,

Ja ik vind hyacinthen ook stinken en ik krijg ze ieder jaar voor mijn verjaardag van mijn moeder omdsat mijn naam ervan is afgeleid...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.