Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Terpi

Terpi

03-12-2008 om 19:37

Stinktv!

Help, ik heb een hele mooie tv gekregen van een vriendin maar vriendin en haar partner zijn stevige rokers. Tv is nu schoongemaakt, ziet er weer perfect uit maar stinkt helaas ontzettend naar rook. Iemand een tip wat daar aan te doen?
Groet Terpi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Binnenkant

ik moet nog wel eens oude p.c. openmaken en als ze van rokers komen kan je dat altijd zien. het stof binnenin heeft dan een gelige-vetterige-andere kleur. 't plakt ook meer dan 'gewoon' stof. dat zal 't wel zijn wat je ruikt denk ik. bij een p.c. doe je dat als volgt: eerst zuigen met de stofzuiger de 'grote delen' zeg maar. dat kan ook al vanaf de buitenkant waar de gaten voor ontluchting zitten. de binnenkant veeg ik af met een zachte schilderskwast en ondertussen zuig ik op een afstandje met de stofzuiger.
probeer eerst eens het eerst (minste werk) en als dat niet genoeg is, open maken en dan het tweede.
groeten albana

Terpi

Terpi

05-12-2008 om 15:05

Dank

Met nogmaals goed schoonmaken aan de buitenkant (ammonia blerghhhh maar het maakt goed schoon!) en inderdaad alle roosters langdurig uitstofzuigen lijkt het al een stuk minder. Soms ruik ik nog een vleug maar het is te hebben.
Dank voor de tips!
Groet Terpi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.