Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

anoniem

anoniem

11-12-2008 om 01:32

Stom stom stom envelop met geld opgestuurd!

Wat ben ik stom geweest ivm het opsturen van een envloppe naar Belgie met geld erin(wel tussen een kaart geplakt(euro 31,20),ik heb deze 1 Dec. op de post gedaan en kreeg gister een mailtje met bijlage,dat de TNT haar excuses had aangeboden dat de inhoud van deze envloppe zoek was geraakt(bij de geadresseerde dan,want ik heb geen postcode enz. van mij op de envloppe gezet),nu ben ik zelf zo stom,omdat mijn pasje niet werkte bij internet bankieren,om het geld op te sturen,maar het is tocht te gek,dat hoe en waar het gebeurt is weet ik niet,maar dat ze een lege verscheurde envloppe ontvangt ,zonder kaart(geld is mijn verantwoording) ,zijn het mensen van TNT die dat gestolen hebben bij het sorteren of wat gebeurt er met briefpost,ik begrijp niet dat dat zo opengemaakt kan worden,belachelijk!
Ik begrijp dat jullie nu allemaal zeggen tegen mij dat jullie geen medelijden hebben en dat ik zelf zo stom ben geweest,begrijpelijk, heb ik er ook weer van geleerd,maar ik moest het even kwijt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2008 om 02:00

Het kan ook zijn

dat de losse munten tijdens het sorteerproces letterlijk dwars zijn gaan liggen, waardoor de envelop beschadigd is geraakt. Mijn moeder stuurde vroeger ook geld op, helemaal vanuit het buitenland, en dat verpakte ze in een aluminium 'envelopje' die ze in een kaart plakte.

Brianna F

Brianna F

11-12-2008 om 06:23

Ook wel eens gebeurd

De muntjes kunnen naar beneden zijn gezakt en door de envelop heen gestoken zijn. Dat is me ook wel eens overkomen, gelukkig zat het geld er toen nog (half) in. Dan zie je dat er geld in zit en tja, er zijn oneeerlijke mensen op deze wereld, die de envelop openen op zoek naar meer.
Ik stuur ook wel eens geld op (je bent de enige niet), muntjes plak ik vast met tape op de kaart.

tonny

tonny

11-12-2008 om 08:35

Welnee, niet stom

je zou alleen geen muntjes moeten opsturen, dat is riskant tenzij je een kartonnen enveloppe gebruikt.

Papiergeld tussen een wenskaart doe ik ook weleens, maar wél in het besef 'eigen risico'.

Tonny

Ook aan de hand gehad

Mijn ouders hebben aan het einde van het guldentijdperk mijn man voor zijn verjaardag een dubbele verjaardagskaart gestuurd met een briefje van 25 erin. Deze kwam ook beschadigd bij ons aan, je raadt het al, zonder briefje van 25 maar met excuusbrief van PTT (toen nog) dat de envelop beschadigd was.
Ik heb nog geprobeerd een klacht in te dienen, maar dat is niet gelukt, want mijn ouders konden niet bewijzen dat er daadwerkelijk 25 gulden in had gezeten en bij de sorteermachine, verrassing, was geen briefje van 25 gevonden.
Ik vrees, anoniem, dat je het geld kwijt bent.
Wij sturen in ieder geval geen geld meer op want ook tussen een kaart kan het verdwijnen, ook al zit er geen muntgeld bij.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-12-2008 om 11:41

Goede tip pelle

Voor mijn werk moet ik ook nog wel eens adviseren retour afzender te doen, ik zal deze tip erbij gebruiken.

Jesse_1

Jesse_1

11-12-2008 om 19:53

Marz

€10 kun je als briefgeld sturen.
Jesse

Dropke

Dropke

11-12-2008 om 21:36

Kan het ook zijn

dat de geadresseerde niet te vertrouwen was ? Lijkt me namelijk ook nog een optie. Als je iets koopt via internet en je stuurt geld in een envelop, kan de verkoper het geld ook gewoon houden en het dubbel verkopen.

Dropke

Mailtje

Hoe komt de TNT dan aan het mailadres van de ontvanger? Stond dat wel in de brief?
Anders lijkt het er inderdaad op dat je opgelicht bent door de ontvanger...

anoniempje

anoniempje

13-12-2008 om 14:15

Dank je voor de reacties maar ik kreeg vorige week van haar een

een lege envloppe had ontvangen van tnt met een briefje van tnt met excuses van tnt dat de inhoud van de envloppe verloren was gegaan!
Ze vertelde wel een groene envloppe(klopt),maar ze heeft alleen dat briefje/etiketje van tnt gemaild met de excuses dat de inhoud verloren is gegaan!
Ik weet het ook niet meer,heb nog geen mailtje van tnt terugontvangen,ook al is het mijn verantwoording,maar ik moet verstandig zijn om het bedrag niet opnieuw over te maken met telebankieren natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.