Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

24-11-2008 om 14:55

Surprise ideëen gevraagd

Voor Sint heb ik samen met mijn man de 2 puberzonen van vrienden gekregen. Eentje ervan krijgt de Guinness boek of records, houdt van harde muziek (type Ramstein), zit op fitness, en drumt. Een drumstel is niet echt leuk meer het is al 2 keer zijn surprise geweest.
De andere puberzoon krijgt een spannend boek, houdt van voetbal, pizza, en tv kijken. Hij zit in groep 8 en heeft net havo advies gekregen.
Ik heb werkelijk GEEN idee!!! Wie helpt me?
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
brigitte

brigitte

24-11-2008 om 15:18

Idee

wat dacht je voor de ene een gewicht

kippen gas en een stuk hout of karton van het gas het gewicht vormen het boek op het hout leggen gas erom heen vast maken
zwart papier er om heen met witte letter er een gewicht op zetten 10 kilo bijvoorbeeld

en de andere een pizza
pizzadoos ophalen bij de pizzaboer of zelf een pizza in de oven doen doos heb je dan over
twee ronde karton uitknippen boek er tussen
van verschillende kleuren papier de ganering maken dit er boven op leggen en vast plakken zo dat het net een pizza lijkt
dan alles in de doos
en klaar
het is maar een idee

Haha....dacht even...

dat je voor sint de zoons van vriendin kado kreeg
Ik zou voor oudste een guinessboek maken met daarin records die hij moet verstigen. (en invullen) Hij kan bv ook steeds iemand kiezen tegen wie hij moet strijden.
Bv. grootste bel van kaugom, langste vlecht in een touwtje in 1 minuut, langste op 1 been staan. enz.

Voor jongste zou ik een pizza maken, al vind ik dat voetbalspel ook erg leuk!
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.