Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leandra

Leandra

22-11-2008 om 12:19

Teapads uit de handel?

Hallo!

Weet iemand ook of de teapads van Pickwick uit de handel zijn? Googelen levert niets op. Gisteren was ik bij de C 1000 en vandaag bij AH, maar geen teapads. Nu heb ik mijn Senseo alleen voor thee dus dat zou balen zijn. Weet iemand waar je teapads (merk maakt niet uit) kan kopen?

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ivanka10

Ivanka10

22-11-2008 om 12:29

Aldi

hallo

bij de aldi verkopen ze

groetjes

juno

juno

22-11-2008 om 13:31

Jakkie

Thee uit zo'n senseo machine, jakkie! Misschien dat ze daarom uit de handel zijn.

Guinevere

Guinevere

22-11-2008 om 13:44

Ja, eens met juno!

Hm, ik ben het niet altijd eens met Juno, maar nu moet ik me toch helemaal bij haar aansluiten! Van koffie uit een Senseo kon ik me nog iets voorstellen, maar waarom zou je daar thee uithalen? Lees het thee-draadje van kort geleden eens, daar staat in hoe je lekkere thee zet.
Denk dat er te weinig markt was voor die dingen inderdaad?

Tirza G.

Tirza G.

22-11-2008 om 15:55

Nou

wat mij opvalt (even een zijsprong) is dat het koffie-schap bij de plaatselijke AH bijna helemaal is veranderd in een schap vol met zakken van die pads in allerlei smaken. De gewone pondspakken koffie van de verschillende merken zijn opgeschoven en in een kleiner vak gezet.

Tirza

Onnozele dingen zijn dat

Dat heb ik nou sinds het op de markt verschijnen de meest onnozele dingen gevonden die er te koop zijn: teapads voor je koffieapparaat. Waarom? Omdat je netzogoed géén pad in het apparaat kunt doen. Krijg je een kopje heet water. Alwaar je daar dan gewoon een theezakje in hangt. Ben je er toch ook??????
groet
Suus

Leandra

Leandra

22-11-2008 om 23:29

Ik vraag

of iemand weet of ze uit de handel zijn. Dat veel mensen het niks vinden is prima, maar dat is niet mijn vraag. Ik vind het wel lekker en drink allerlei soorten thee, niet alleen met teapads. Koffie drink ik nooit.
Ik wist niet dat de Alid ze ook had en ik zal vongende week nog eens kijken bij de C 1000 en Ah. Hier was ook veel op.

Bedankt voor de reacties.

Groetjes Leandra

tonny

tonny

23-11-2008 om 11:51

Prijsbewust

Alleen nog pads, geen pakken koffie meer??

Ik heb zelf nooit een senseo of vergelijkbaar apparaat gehad, maar heb begrepen dat die koffie wel degelijk duurder is dan koffie die gezet wordt op de traditionele manier.
Het valt dus toch mee met de financiele situatie in Nederland.

tonny

Puck2

Puck2

23-11-2008 om 13:23

Sorry leandra

Je zegt dat je thee drinkt en Senseo thee lekker vind. Maar je hebt toch niet de illusie dat je thee uit je Senseo krijgt? Thee maak je van doorgekookt water dat minstens een paar minuten lekker heeft kunnen trekken. De derrie die uit de Senseo komt lijkt in de verste verte niet op thee, dat mag de naam thee echt niet hebben. Dat jij het lekker vind is natuurlijk prima, maar met thee heeft het echt helemaal niets te maken.

Puck2

Puck2

23-11-2008 om 13:26

Klopt tonny

Senseo is per kopje veel duurder dan gewoon filterkoffie uit een koffiezetapparaat. Toch zijn wij (lees Puckman) gezwicht voor een Senseo omdat hij de enige is die koffie drinkt en dan 1 kopje per keer. Dan vond hij de Senseo gewoon makkelijker in het gebruik. Dus inderdaad puur als luxe.

Bastet

Bastet

23-11-2008 om 14:42

Tonny

Met mijn gewone koffiezetapparaat moet ik minstens vier bakken zetten voor behoorlijke koffie.Dat is ook niet echt besparend..)
Bastet

Duurder?

Het is niet altijd duurder. Bij ons drinkt alleen manlief koffie en meestal maar 1 kopje. Dan is zo'n senseoapparaat toch echt goedkoper dan dat ik met een gewoon koffietzetapparaat (meerdere kopjes) koffie moet zetten.

groetjes CHarlotte

Met de hand dus niet in het koffiezetapparaat.

wij zetten met een filterhouder op een kopje. Juist als je maximaal 1 of 1,5 kopje (in een mok gezet) maakt is dat best snel en zeker goedkoper.

Gewoon, koffie malen met de hand, water laten warmworden in de ketel op het vuur, filterhouder op het kopje zetten etc...je hoeft meestal maar twee of drie keer op te schenken

reina

reina

24-11-2008 om 12:37

Senseo

Als we 1 kopje koffie drinken, zoals meestal nemen we de senseo, als ik bezoek heb en er meer koffie gedronken wordt gebruik ik het koffiezetapparaat.

koolwitje

koolwitje

24-11-2008 om 13:44

Van senseo weer naar filterkoffie terug

de senseo ging mij steeds meer tegenstaan, ik vind het toch een te slap bakkie (ik drink het met warme melk), dus nu af en toe nog een senseo maar ik gebruik tegenwoordig vaker z'on koffiefilter kannetje; koffie erin, kokend water erop gieten en vervolgens een zeef naar beneden duwen, zodat je koffie zonder prut krijgt (ben even de naam van het apparaatje kwijt). Harstikke lekker! Nog een leuke tip; bij de hema dronk ik vaak cappucino, maar nu weer eens gewone koffie besteld en deze was zoooo ontzettend lekker!! dus geen cappucino bij de hema meer voor mij!

Yta Chalne

Yta Chalne

24-11-2008 om 14:24

Cafétière

Dat bedoel je, koolwitje, en inderdaad, dan kan de koffie echt trekken, en dat is lekker (ook erg afhankelijk van de soort koffie natuurlijk, en de maling, en de versheid)
Overigens, een beetje on topic: wat fijn dat die pads voor thee verdwijnen (ja Leandra, daar vroeg jj niet om maar ik zeg het gewoon tóch Thee uit pads staat toch met stip op 1 wat betreft echt smerige drankjes, voor mij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.