Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

emma43

emma43

25-01-2011 om 14:16

Tekst briefje buren ivm feest.

Mijn dochter geeft een verjaardagsfeest in de schuur,met muziek.Nu wil ik een briefje bij de buren in de bus steken ,maar ik kan geen leuke tekst verzinnen.Iemand een idee.Dochter wordt 16,het is een kleine sweet 16 party.
En hoever zou ik gaan,de overburen ook???We wonen in een lange straat,heel de straat hoeft toch niet???Een huis of 3 aan ieder kant??


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ulrike

Ulrike

30-01-2011 om 23:18

Stoepkrijt

Stoepkrijt, welke doppen heb jij? Ik heb ook wel oordoppen maar krijg daar zo'n pijn van in mijn oor (ik kan niet op de doppen liggen, zeg maar)

Doppen

Ik had eerst die was-pluggen, maar daar kon ik ook niet op liggen. Kijk eens op oordoppenshop.nl naar de "Filterz a sleep". Gemaakt van siliconen en speciaal aan jouw oren aangepast. Ze zijn wel heel duur hoor - vandaar dat ik het had over investering. Maar ik werd van de zomer echt knettergek van al dat gefeest van de buren. Ik hem toen ook om advies naar de politie gebeld (wat kan ik doen, praten helpt niet) maar toen had ik daar een voetbalfan aan de telefoon die zei dat het 'maar een maand duurde'.
Het werden de oordoppen dus, als oplossing, anders had ik echt moeten verhuizen. Ik hoor alleen de wekker niet meer, als ik ze door de week gebruik moet ik mijn telefoon op het hardste alarm naast mijn kussen leggen.

Ulrike

Ulrike

31-01-2011 om 16:14

Oef

ja die zijn niet echt goedkoop. Ik heb niet vaak geluidsoverlast hier gelukkig, en heb ooit dopjes gekocht op vakantie omdat we toen in een erg gehorig appartementen complex zaten.
Ik begrijp nu dat ik op de vorm moet gaan letten, er moet echt niets uitsteken dus, ik zal nog wel eens verder gaan googlen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.