Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

linda bakker

linda bakker

14-10-2008 om 00:10

Thema feest james bond!

Help, ik heb a.s vrijdag een bruilof( feest savonds) en het thema is James Bond, wat moet ik aan? Iemand een leuk idee? Bedankt alvast! Groetjes Linda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mannen in een smoking

en vrouwen in een jurkje zonder mouwen? Een entree op een waterscooter, of is dat niet mogelijk? Dan in een koffer van een contrabas binnen komen zeilen....
Mooi zijn, vrouwelijk eruit zien, is voor vrouwen in (oudere) Bondfilms erg belangrijk...

Sancy

Sancy

14-10-2008 om 09:05

gewoon helemaal in goudkleurige bodypaint? (Goldfinger!)

Mannie

Mannie

14-10-2008 om 10:07

steeds een martini in de hand, shaken, not stirred, natuurlijk. En je partner natuurlijk als schurk, met ijzeren gebit in slecht zittend pak.

Tinus_p

Tinus_p

14-10-2008 om 11:16

Heu

Themabruiloften zijn toch tegen de Beatrijs-Ritsema-etiquette???

Isolatiedress

Heb ooit iemand gezien in een te gekke outfit van zilveren isolatiematjes. De vrouw in kwestie had een vervaarlijke puntBH gemaakt ( à la Madonna, maar dan in het kwadraat, ze staken 20 cm vooruit zeg maar, zilverkleurig duktape is hierbij handig om e.e.a. vast te plakken lijkt mij) en zichzelf omwikkeld met de rest van de isolatiemat. Flink schminken en je ziet er uit als een femme fatale,perfecte tegenstandster van 007.

Damajo

linda bakker

linda bakker

16-10-2008 om 22:29

Morgen is het zover

Nou morgen is het dan zover, mijn zus en ik hebben allebei dezelfde jurk gekocht haha, echt over de top, maar niet te duur hoor, c&a. Mooie hakken eronder, bling bling zonnenbril en oorbellen! Bedankt voor jullie reacties! Groetjes Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.