Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

judiths mama

judiths mama

18-11-2008 om 21:19

Tuinkado

Vrienden van ons zijn 12,5 jaar getrouwd, en nu ben ik op zoek naar een kado. Ik zat te denken aan iets voor in de tuin, voor ongeveer 50 euro. Maar wat??? Heeft iemand nog een goed idee?

Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bon

Tenzij je weet welke planten ze willen (en welke het goed doen) of aan welk gereedschap ze behoefte hebben zou ik zeggen: bon van het tuincentrum.

Of natuurlijk een paar waanzinnige kabouters, maar zorg dan wel dat je de bon nog hebt...

Groeten,

Temet

reina

reina

19-11-2008 om 07:08

Een bon is altijd okee. Wat ik ook erg leuk vind is een mooie pot ( je weet vast hun smaak wel) vullen met aarde en daar allerlei soorten bollen in doen 9beetje gevarieerd qua bloeitijd) zodat het in het voorjaar een verrassing is wat er allemaal opkomt. De bolletjes kunnen ze na de bloei de tuin in doen als ze willen.

Yvonne

Yvonne

19-11-2008 om 16:12

Tuinschilderij

Bij de fotoservirce kun je ook een tuinschilderij laten afdrukken. Bij de afdrukservice van blokker krijg je tot 7 dec. 20% korting op afdrukken op canvas en tuinschilderijen

judiths mama

judiths mama

22-11-2008 om 20:02

Reina!

Ik heb jou idee in de praktijk gebracht. Mooie pot gezocht, mooie bollen erbij. Erg leuk idee. Dank je wel!

reina

reina

23-11-2008 om 09:21

Leuk

Leuk dat je iets aan het idee had!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.