Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman
14-02-2009 om 12:35
Up-date over de ideeen pot ( verast worden door je man)
Het is vandaag valentijns dag ( joh) en toen ik vanmorgen, vies bezweet, maar vreselijk voldaan terug kwam van de bostraining ( pr gelopen) stond manlief klaar met een kadootje!! Lekker doucheschuim en een speciale scrub sponsachtigiets. OOOOOOOOOOh wat was ik ontroerd !!! hij had me verast!! voor het eerst in zooo lange tijd.. ik had het niet meer verwacht... De pot helpt dus !!!
heerlijk gedoucht natuurlijk!!
groet, polly

Nasha 1st
14-02-2009 om 13:09
Geen ideeen pot
maar vanmorgen wel een bosje bloemen in een vaas in de keuken....had man meegenomen vannacht )

Mirah
14-02-2009 om 13:35
Polly
Wat leuk van je man!
En heeft mijn man eraan gedacht? Nee, natuurlijk, zelfs geen schort of sokken ) Binnekort een herkansing, want dan ben ik jarig.

EsmeePF
14-02-2009 om 15:05
Voor het eerst
Normaal geef ik mijn man altijd wel een kleinigheidje met Valentijnsdag, gewoon voor de leuk. Nu kom ik echter bijna de deur niet uit en was het er dus niet van gekomen om iets voor hem te zoeken. Ach, dacht ik nog, ik krijg ook nooit iets en het hoeft natuurlijk ook niet, ik weet zo ook wel dat het goed zit.
Komt ie vanmiddag thuis van het boodschappen doen, heeft de lieverd zomaar een heel groot chocoladehart, versierd met marsepein en van die suikerbloemetjes voor me meegenomen! Erg lief, en lekker aangezien ik al een paar dagen een bijna onbedwingbare trek in chocolade heb...

Bastet
14-02-2009 om 18:43
Gisteren
Ik kreeg gisteren heerlijke bonbons,omdat het geen valentijnsdag was..)
Bastet

sus-anne
14-02-2009 om 23:16
Mislukt ?etentje
Hoewel wij bijna nooit aan valentijnsdag doen had ik als verrassing een restaurantje besproken voor ons tweetjes,verteld man me donderdagavond dat hij dit weekend met zijn broer naar Duitsland gaat.ik wilde het restaurant afbellen ,maar bedacht dat ik ook met dochterlief kon gaan( ze is 22),en dat was bijzonder gezellig.en vanmiddag werd er een prachtige bos bloemen bezorgd,van manlief,omdat hij het zo sneu vond dat mijn verrassing in het water viel.het was dus dubbel feest,én uit eten,é'n bloemen!lucky me.

Poppy
15-02-2009 om 10:20
Haha
Vrijdag kwam er een mevrouw aan de deur, een prachtig boeket brengen. Alleen met de woorden "de buren zijn niet thuis, kan jij ze geven".
Verder helemaal niets gedaan aan valentijnsdag.

gula
15-02-2009 om 11:44
Dubbel
en valentijnsdag en hubbies verjaardag
Geen feest want aangezien ik ook bijna jarig ben, vieren we het over n paar weekjes samen.
Voor zijn verjaardag n kadootje gekocht en voor valentijn lieve witte roosjes (in opdracht van zoonlief) en ik kreeg van beidjes n mooi armbandje met n hartje.
gula

Sjillie
15-02-2009 om 20:29
Klein feestje
met valentijnsdag hier......omdat het ook onze trouwdag is (alweer 7 jaar.)
Romantisch?.......een beetje.......zoon wordt in mei 7!!!!!!!!!!

Polly Shearman
16-02-2009 om 08:54
Ja een pot
ik heb een pot gevult met goeie ideeen omdat mijn man moeite heeft met mij verassen en omdat ik dat toch nodig heb.
Zoek maar eens in deze rubriek op een tijdje terug.. op mijn naam of op pot.. dan moet er wel iets boven komen geloof ik.
Zijn buddypoke had mij ook een roos gegeven gisteren.....

sus-anne
16-02-2009 om 14:21
Grappig polly
wat een handig en grappig idee! ook leuk dat je man hem ook echt gebruikt!

Polly Shearman
16-02-2009 om 14:53
Sus-anne
Ach het is eigenlijk heel sneu...
het zou beter zijn dat we zo;n pot helemaal niet nodig zouden hebben...
maar in die ideale wereld leven we blijkbaar niet.

Genista
16-02-2009 om 15:16
Sneu? ben jij nou...
Ik vind het een heel creatieve oplossing, Polly! Inderdaad moet je van sommigen kennelijk niet verwachten dat ze uit zichzelf verrassingen verzinnen. Als jij dat wel nodig hebt en dit werkt, dat is dat gewoon heel goed verzonnen.