Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Misha

Misha

23-11-2008 om 00:25

Vergelijken zorgverzekering: izz of zilveren kruis/achmea

Op 1 febr begin ik in een andere baan. Wij zijn nu bij IZZ verzekerd. Bevalt prima, maar de werkgeversbijdrage valt weg en IZZ is niet goedkoop. Ik overweeg om naar Zilveren Kruis/Achmea over te stappen ivm collectiviteitskorting via mijn nieuwe werkgever. Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer en andersom en krijg ik het niet voor elkaar de verzekeringen op de juiste manier met elkaar te vergelijken. Iemand misschien tips om het wat meer transparant te kunnen krijgen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jippie

Jippie

23-11-2008 om 07:10

Vergelijken

Bedenk eerst wat je perse in je zorgverzekering wilt hebben, kies op basis daarvan bij beide partijen het pakket wat daarmee overeenkomt. Dan heb je 2 pakketten die je kan vergelijken op basis van kosten en op basis van inhoud. Aan jou de keus welke van die 2 de doorslag moet geven...
Op internet zwerven waarschijnlijk (Consumentenbond bijvoorbeeld) ook een paar vergelijkingstooltjes rond.

Misha

Misha

23-11-2008 om 22:31

Gevonden

Bedankt voor je reactie, Jippie.
Heb een handige site gevonden waar je goed kunt vergelijken: www.kiesbeter.nl

evelien1

evelien1

26-11-2008 om 11:41

Hier van izr naar zilveren kruis

Hier hadden we eerst collevtief IZR en nu Zilver Kruis Achmea, Hier bevalt het goed, maar je zal meer hebben aan het vergelijken zoals Jippie schreef.

Evelien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.