Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Verhuis kleuren stickers

Hoi hoi

Wij gaan over 7 weken verhuizen en ik zoek me helemaal suf op internet via google naar blanco kleuren stickers om olp de dozen te plakken om de nieuwe locatie aan te geven.... Kan zer alleen niet vinden: de meeste hebben al printjes of zo erop.

Wie heeft de gouden tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Blond

Ik ben misschien blond hoor maar waarom schrijf je het niet gewoon op de dozen? Lijkt mij handiger dan op kleine etiketjes.

mem

mem

24-12-2008 om 10:22

Afplakband

Bij gebruikte dozen staan er al "richtinegn "op . Het zal wel zijn om de eigen/ nieuwe duidelijker uit te laten komen. Je kunt ook afplakband gebruiken en daar op schrijven met een dikke stift . Denk er wel om dat het handig is als op alle zijden de bestemming staat. Overigens zijn die stickers volgens mij gewoon te koop in bv de Hema ( stickers die je ook op boeken gebruikt, , rechthoekig, meestal met een gekleurd randje ??)

Kantoorboekhandel

Volgens mij zijn gekleurde stickers zonder opdruk wel te koop bij een goede kantoorboekhandel, en wat je ook nog zou kunnen doen, als het met de stickers niet lukt, is een paar gekleurde markers kopen, of plakaat/vingerverf en een dikke kwast.

Succes met de verhuizing!

Temet

Sjillie

Sjillie

24-12-2008 om 21:34

Verhuisbedrijf

Vraag het eens bij een verhuisbedrijf.

Je kunt ook gewoon allemaal witte stickers gebruiken en er de ruimte opschrijven waar ze straks in moeten. Handig is dan ook om op te schrijven wat er verder precies in zit.

Succes met verhuizen.

Gr Sjillie

Sjillie

Sjillie

24-12-2008 om 21:36

Enne

Als je echt geen gekleurde stickers kunt krijgen, kun je natuurlijk ook nog witte stickers zelf kleuren......

Gr Sjillie

Chantelle

Chantelle

26-12-2008 om 13:15

Zelf kleuren...

Is hoop ik een grapje. Wat je wel zou kunnen doen is witte stickers gebruiken en daar met gekleurde stift opschrijven waar het naar toe moet/wat er in zit.

Sjillie

Sjillie

26-12-2008 om 21:09

Nee geen grapje

je kunt met elke nieuwe ruimte een kleur geven en op een witte sticker gekleurde lijnen/ helemaal kleuren, naar gelang je tijd, zetten. Heb je hetzelfde effect.

Simpeler

Om te voorkomen dat kleurenblinde meehelpers de dozen alsnog verkeerd zouden parkeren, hebben wij stickers met grote cijfers erop op alle dozen geplakt. In het nieuwe huis hingen we op de deur naar alle ruimten een A4-tje met het nummer. Veel overzichtelijker dan "schuur" en "slaapkamer van pietje" en het werkt even snel als kleurenstickers. Dit hebben we de afgelopen drie verhuizingen toegepast en het bevalt prima.

koentje

koentje

28-12-2008 om 16:51

Als je wil

heb ik verhuisdozen en witte stickers voor je in de aanbieding... prijs in overleg? (hoofddorp)

Cijfers! goede tip zeg..

.. het is nog niet zo ver, maar wij gaan komend jaar ook (voor het eerst sinds 12 jaar) verhuizen. Ik ben ook erg van de planning en de structuur, en kan er slecht tegen als ik me suf moet zoeken naar spullen.

Dit is een superlogisch systeem. A-4-tje met nummer op betreffende deur van ruimte, en dat nummer ook op de doos. Heel goede tip! Ik zet 'm op m'n lijstje.
Dank dames!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.