Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Verstand van auto's?

Mijn oud autootje doet het prima, zelfs met deze kou. Beetje lastig krabben aan de binnenkant van de achterruit maar hij start en rijdt zonder problemen (afkloppen). Maar vandaag reed ik ongeveer 70 km/uur en de snelheidsmeter stond op 110. Op de snelweg sukkelde ik achter een vrachtauto en ik liep niet in, gok 95 km/uur, de snelheidsmeter gaf 150 aan. Ik ben zo benieuwd hoe dat kan, wat er dan mis gaat. Iemand verstand van auto's.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen verstand

van auto's, maar mijn vriendin heeft dit ook met haar snelheidsmeter. Volgens haar (ze heeft vorig jaar advies gevraagd aan een expert) komt het door de kou en gaat het vanzelf weer over als het weer warmer wordt. Het gaat goed als ze heel langzaam rijdt, en ook als ze een tijd rijdt en de auto helemaal warm is geworden. Ze gebruikt nu de tomtom als snelheidsmeter. Bij haar maakt de auto overigens ook een raar geluidje, dat komt dus ook van die snelheidsmeter.

De mijne ook

Nou ja, nu heb ik geen auto, maar het mooie rode oude peugeotje 205 dat ik had toen ik 10 jaar geleden net mijn rijbewijs had deed dat ook als het zo koud was. Volgens de snelheidsmeter reed ik dan inderdaad 150 ofzo. Haha, als had ik het gewild, het kleine ding begon bij alles boven de 100 zo te trillen dat je bijna het stuur niet meer vast kon houden dus 150 had ie nooit gered.
Winterkwaaltje dus, gaat vanzelf weer over!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.