Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

(Janneke)

(Janneke)

24-12-2008 om 22:19

Vertrekken uit utrecht of eindhoven rond 16.00 uur

Hallo,

Ik ga een dagopleiding doen bij NCOI en kan dit of de vrijdag of de zaterdag doen van 10.00 tot 16.00 uur. Moet nog even met mijn baas overleggen wat de mogelijkheden zijn mbt de vrijdag....

Maar stel dat ik de vrijdag naar school ga en om 16.00 uur naar huis rijd, dan zit je met het fileprobleem. Waar is dit het grootste? In Utrecht of Eindhoven? Mijn gevoel zegt Utrecht?

Nu weet ik niet waar het gebouw van de NCOI zit in zowel Utrecht als Eindhoven..het kan zo zijn dat dat aan de rand van de stad ligt en zo nog net voor de files uitrijd?

Heeft iemand enig idee?
Ik moet richting Bergen op Zoom trouwens.

Groetjes Janneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet helemaal relevant wellicht maar...

... ik ben, met nog tientallen cursisten, in een enorme klachtentoestand met het NCOI verwikkeld. Het gaat te ver om het hele verhaal hier uit de doeken te doen maar komt neer op het feit dat de e-learning totaal niet werkt. Omdat jij het over een dagopleiding hebt weet ik dus niet of je dit uberhaupt wilt weten... maar het voelt ook als lullig dit niet te melden.

Klachten duren nu al een jaar, en geen enkele verbetering.
Studiemateriaal komt te laat, of blijkt voor een dagopleiding ipv voor e-learning.
Ingestuurde opdrachten worden niet gelezen door docent, die na maanden blijkt helemaal niet onze opdrachten te kunnen zien. Er is dus geen enkele begeleiding; je kunt net zo goed een boek uit de bibliotheek halen. Op klachten wordt helemaal niet gereageerd behalve een standaard 'u krijgt binnen 5 werkdagen een reactie'. En vervolgens hoor je niks meer.
Modules overlappen elkaar door fouten van NCOI waardoor je ipv de toegezegde studiebelasting van 5-7 uur 2x zoveel tijd kwijt bent - absoluut niet te combineren met een baan en gezin terwijl ze zich wel zo afficheren.

De onderwijsinspectie is er al bij betrokken, en ook Kassa en Radar hebben interesse. Er zijn gesprekken tussen (vertegenwoordigers van) de cursisten en NCOI - maar tot nu toe komt daar (ondanks toezegging dat we uiterlijk vandaag een concreet voorstel zouden ontvangen) niets van. WAAR-DE-LOOS!! En dat voor een opleiding van duizenden euro's.

Maar goed. Zie zelf maar of je hier iets mee wilt, maar ik zou echt niemand meer adviseren om een studie bij het NCOI te volgen.

groet
Mare

Guinevere

Guinevere

25-12-2008 om 10:54

En nu wel relevant

De opleidingen die NCOI geeft worden meestal in een zalencentrum verzorgd. Dus de ene keer hier en de andere keer daar. Lokatie Utrecht was voor mij dus een keer Bunnik (aan de snelweg).
Ik heb indertijd ook wat administratieve rommelingetjes gehad, niet met E-learning, maar dit is uiteindelijk keurig opgelost. En alles valt of staat toch met je eigen inzet en de docent die je hebt. NCOI huurt veel docenten uit de praktijk in. Als er iets niet bevalt, zo snel mogelijk bespreken met je medecursisten en aan de bel trekken.

Collega

een collega van mij heeft een cursus gedaan via het NCOI. Deze werd gegeven op de Uithof bij Utrecht. Zij is redelijk tevreden. Ze was echter wel een keer erg pissig. Helemaal uit Epe naar Utrecht gereden, bleek dat de docent niet kwam. Tja, dat was wel erg zuur voor haar en haar medecursisten. Beetje slorige organisatie dus.

Kan je niet informeren waar de cursus precies gegeven wordt. Zelf zou ik trouwens het openbaar vervoer overwegen om mee te reizen. Vrijdagmiddag wil je niet rond 16.00 uur vertrekken uit Utrecht. Eindhoven weet ik niet. Uithof heeft goede verbindingen met het CS, gaan snelbussen, ben je in 15 minuutjes op het station.

Zalencentrum in Bunnik is denk ik een 10 minuten lopen naar het station, trein Utrecht vertrekt elk half uur, duurt 7 minuten (ja, precies....ik ben opgegroeid in Bunnik .

Groetjes van Purk

Ardnax

Ardnax

25-12-2008 om 12:39

Een ramp

Ik doe een opleiding in Utrecht, op de vrijdag, van half 10 tot half 5.
Zowel Utrecht in, als Utrecht uit, rond die tijd is een redelijke ramp.
Volgens het navigatie syteem doe ik er ongeveer een half uur over (uit en thuis).Maar 's morgens doe ik er een uur over en 's middags ruim 1,5 uur.
Ik moet dus richting Rotterdam en 's middags staat het altijd vast op de A12 tussen Woerden en Nieuwerbrug/Waarder/Driebruggen. Zo standaard dat het niet eens genoemd wordt in de file-info.
Grtz.
Ardnax

Saartje

Saartje

25-12-2008 om 23:49

Utrecht ramp, eindhoven ligt eraan

Hoi Janneke

Utrecht is een ramp rond die tijd. Eindhoven is afhankelijk waar je zit. Als je nog over de rondweg moet niet aan te raden. Als je aan de rand zit is het goed te doen. Kijk anders bij de ANWB. Die geven tegenwoordig bij de routeplanner een reistijd met gemiddelde files.

succes

Saar

Tinus_p

Tinus_p

26-12-2008 om 17:03

Allebei ramp

Ik vind de rondweg Eindhoven erger dan Utrecht. Veel chaotischer ook vooral door de wegwerkzaamheden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.