Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maan.

maan.

07-01-2013 om 16:10

Vloerbescherming ikea voor burostoel?

ik heb ooit bij ikea van die plastic dingen gezien, die je op de grond onder een buro kan leggen zodat je stoel niet gaat krassen. geen idee hoe dat heet en op de ikeasite word ik niet wijzer.

kan iemand me hier helpen; wie weet wat ik bedoel en hoe het heet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2013 om 16:52

Bureaustoelmat?

Ik weet wat je bedoelt. Ik wil ook zo'n mat, maar ik ben eigenlijk al te laat. Het ziet er niet uit. Maar om dat een beetje te verdoezelen en om te voorkomen dat we binnenkort echt over het beton schrapen, moet er nu toch eens een komen.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2013 om 16:54

Speciale webshop

Ik kom op de naam bureaustoelmat doordat ik een site gevonden heb die deze matten verkoopt: www.bureaustoelmat.com.

Kolon

Je zoekt de Kolon vloerbeschermer Via google was ik er zo achter. Mijn moeder heeft hem ook. Werkt idd goed als je op tijd bent.

Link

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100/

Komt gewoon tevoorschiijn als je klikt op 'werkruimte' en daarna op 'bureaustoelen'.

skik

Wij hebben ze

Destijds 3 gekocht, 2 voor onder de breaustoelen. Een hebben we overdwars opengeknipt en in de keuken op de (nieuwe) houten vloer gelegd, bij fornuis oa.

Het werkt prima, maar nadeel vind ik wel dat ze langzaam minder mooi worden. Kreeg ze niet meer goed schoon. Binnenkort maar wwer eens nwe kopen, hebben de oude nu weggehaald omdat ze er niet meer uitzagen.

Mare

margje van dijk

margje van dijk

13-01-2013 om 13:52

Wij ook

Wij hebben ze boven op het laminaat liggen, in iedere kamer waar een bureau staat. Grootste probleem bij ons is dat de bureaustoelen er toch regelmatig overheen gaan en dat het laminaat om die vloerleggers heen alsnog begint te slijten. Als we nu die vloerleggers weg zouden halen dan lijkt de vloer net zo'n wasco-tekening waar je met je vinger langs een vormpje de wasco hebt uitgevlekt. In het midden een maagdelijk stuk laminaat, dan zo'n uitgevlekte slijtplek, en verderop weer gewoon normaal iets meer versleten laminaat.

Maar ik laat het maar zo. Die paar jaar dat het nodig is houdt het het heus nog wel uit. En daarna zien we het dan wel weer.

Op zich werken ze dus prima, maar in onze praktijk gaat de stoel er toch nog te vaak overheen. En o ja, ze zijn ook wel wat minder mooi geworden maar dat stoort mij nu ook niet echt.

Margje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.