Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ergertje

ergertje

23-12-2008 om 09:42

Vrouw-onvriendelijke reclame

Ik erger me aan de reclame van Ziggo, vrouwonvriendelijk, bah, moet dat nou altijd... wie mailt er mee met een klacht?
je kunt de reclame o.a. zien bij knmi.nl (zelfs..)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julie

Julie

23-12-2008 om 09:51

Niks te zien

bij knmi. Leg eens uit hoe die reclame gaat? Of waar je hem nog meer kunt zien?

Per definitie

Het merendeel van alle reclame is per definitie vrouw-onvriendelijk.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

23-12-2008 om 15:28

Huh?

Ik heb geen idee waar je het over hebt en knmi.nl is de site van de weermannen, dus ik heb ook geen idee waarom daar een reclamespot van ziggo op zou staan en waar die dan te vinden is.

Dus als je zo graag medestanders wil: enlighten us.

Groet, Ellen

MaximeM

MaximeM

23-12-2008 om 19:06

Kan het niet vinden

Hoi,

Ik kan die reclame niet terugvinden op het internet. Weet niet waar je het over hebt dus. Maar even over vreemde reclame; ik heb er ook eentje. Ken je die van een jongen die in de sauna zit? En dan komt er een groep dikke oudere vrouwen bij zitten en dan gaat het licht stuk en dan gaan die vrouwen avances maken en bijne op zijn schoot zitten. Iedere keer als ik die reclame zie denk ik oke, nu moet het blijkbaar grappig overkomen, maar draai het eens op. Jong meisje alleen in de sauna en een groep oudere dikke mannen die hetzelfde doen...? Ik vind dit dus een rare reclame

Maxime

MaximeM

MaximeM

23-12-2008 om 19:07

Typ foutjes

Sorry er zitten een paar typ-fouten in het bovenstaande tekstje, maar ik neem aan dat jullie de essentie wel begrijpen.

maxime

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2008 om 01:19

Sauna

Ik vind het geen leuke reclame in de zin van dat ik het een dijenkletser vind, maar misschien moet je het ook gewoon als spiegel zien die de mannen voorgehouden wordt. Leuk hoor als zo'n stel geilaards zich aan je opdringt. Ook mannen slaan daarvan op de vlucht.

MaximeM

MaximeM

24-12-2008 om 10:21

Ik bedoel

Hoi,

Ja dat snap ik wel, maar ik bedoel dat het nu met een man als middelpunt "lollig" moet worden gevonden, en als hetzelfde met een vrouw zou worden uitgezonden er heel veel mensen over zouden vallen. (wat natuurlijk ook normaal is, maar nu met een man hoor ik er eigenlijk niemand over)

Maxime

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2008 om 10:55

Nee hoor

Laat ik het spreekwoord gebruiken 'wie de schoen past trekke hem aan'.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-12-2008 om 02:13

Nee zeker niks mee bedoeld tops

Ik bedoelde het in het algemeen. Dat de spiegel bedoeld is voor diegenen die zich ook wel eens opdringen.

ergertje

ergertje

28-12-2008 om 12:49

Niet meer vinden

haha kan hem niet meer vinden.
knmi: weet niet of het nu daar was of dat ik een typefout heb gemaakt. Het was in iedergeval van een vrouw in bh (zo, bewegend) met iets van: je doet er korter over om een ziggo abonnement (of wat dan ook) aan te schaffen dan een bh los te maken.
blerk.
ik moest gewoon even mijn ei kwijt...weet ook wel dat het een grote sexistische maatschappij is, maarja, daar zal wel nix aan te doen zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.