Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-11-2012 om 18:48
Bedankt voor de link
Ik zocht ze ook maar kon ze ook nergens meer vinden. Meteen besteld nu.
29-11-2012 om 22:05
Chrish
Chris, heb jij die set van 27,95 besteld, en zijn dat er inderdaad 2? Want mijn Duits is beroerd, er staat "In 2Er Set", ik neem dan maar aan dat er twee ballen inzitten.
Of had jij iets anders?
Groeten,
Temet
30-11-2012 om 11:54
Ze duiken weer overal op
Temet, toen ik bestelde stond die 2er set er niet bij. Ik heb dus gewoon 2 stuks gekocht. Volgens mij zitten er inderdaad 2 balletjes in die set. Lijkt me geen verkeerde aanbieding
Overigens is de BMB bij Waschbär ook weer leverbaar zag ik. Alleen is ie daar met 29,95 een stuk duurder.
Chris
30-11-2012 om 11:57
Krijg nou de hik
Wasbeer ineens ook weer? Daar kan ik zonder verzendkosten bestellen met een kortingscode die ik nog heb liggen, maar de Elebnisladen is desondanks voordeliger. Zu spät, Wasbärchen!
Groeten,
Temet
03-12-2012 om 22:04
Blue magic ball
Ja, het werkt! En ik heb ook een oplossing van het bonken: ik stop de bal in een dikke sok, dubbelvouwen, elastiek erom en klaar, geen herrie meer!En schone sokken! Ik heb alle sportkleding tweemaal gewassen, de eerste keer was de lucht al een stuk minder, dus hup, nog een keer. O, wat heerlijk: schone sportkleding! Ik heb van die dry fit shirts en broeken die supersnel drogen zodat je nooit in natte kleding sport, heel fijn, maar die lucht, ik was bijna in staat om 't gewoon weg te gooien, maar ja, ons bin zunnig? Dat doe ik dus niet. Je mag 't ook maar wassen op 30 graden. Gelukkig maar, want nu is alles SCHOON en het ruikt weer fris!!! Nu was ik laatst bij Perry en daar zag ik van HG een wasmiddel toevoeging die ook zou werken bij vieze geurtjes in sportkleding. Weet even niet meer wat dit kost, maar kent iemand het?