Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ineke P.

Ineke P.

09-01-2009 om 07:57

Waar kan ik een winterse wandeling maken?

Dit weekend wil k heel graag een flinke wandeling maken in de sneeuw. Hier ligt niks. Waar kan ik terecht voor een flink pak? Tips voor een mooie route zijn ook welkom!
alvast bedankt voor jullie tips.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

09-01-2009 om 08:14

Oosten of zuiden

volgens mij ligt in limburg het meeste sneeuw en wat in het oosten.
In Utrecht en gelderland liggen leuke wandelroutes Klompenpaden.
Google eens

Limburg

In Zuid-Limburg ligt veel sneeuw en je kunt er prachtig wandelen. In Vaals en Vijlen kan je zelfs langlaufen, zie http://www.limburger.nl/article/20090109/SCALA/610723666/1056

Ineke P.

Ineke P.

09-01-2009 om 14:26

Bintje!

Wat een goed berichtje van jou. Ik ben er gelijk achteraan geaan. Mijn langlauflatten heb ik inmiddels gereserveerd. Wij gaan wintersporten in eigen land.Nogmaals erg bedankt voor je reaktie.

Ineke

Wat leuk dat je meteen gereserveerd hebt. Veel plezier met wintersport in eigen land! Als er bij jullie geen sneeuw ligt, dan zul je wel verbaasd zijn hoeveel er in Zuid-Limburg ligt. Ik kan mij in ieder geval moeilijk voorstellen dat er bij jullie niets ligt )

MLN

MLN

10-01-2009 om 16:20

Ineke

En? Hoe bevalt wintersport in eigen land??? Wat kan Nederland toch mooi zijn... Woon zelf ook in Limburg en voel me al een week alsof ik in Oostenrijk woon. Tis wel errug koud.......maar het heeft zeker zijn charme. Tip van Bintje is een hele goede en ben heel benieuwd hoe je het vindt/vond.

Ineke P.

Ineke P.

12-01-2009 om 08:56

Het was super!

We hebben er een heel weekend van gemaakt. In Mechelen latten gehuurd en op de Epenerbaan gelanglauft. We hebben ook nog van de hellingen afgesleed en gewandeld. Lekker gegeten. Een superweekend gehad dus. Wat zo'n forum al niet teweeg brengt.

Ineke!

Leuk te horen dat het zo'n succes was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.