Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

28-11-2008 om 10:58

Waar kartonnen koker kopen

Even een snelle surprisevraag. Zoon wil een maxipotlood maken Waar kun je kartonnen kokers kopen? Pippo's, een kantoorboekhandel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zit er een ziekenhuis/huisarts bij je in de buurt? Hier zitten namelijk papierrollen (voor over een onderzoekstafel) op een formaat kartonnen rol waar jij precies iets aan zult hebben!! Wij sparen ze altijd als rol op is.

desiree

desiree

28-11-2008 om 11:26

Keukenrol bijna op?

zie de titel. Of het binnenste stuk opgerold karton waar sinterklaas-inpakpapier soms omheen is gerold (kwam ik gisteren achter)

desiree

MIG

MIG

28-11-2008 om 11:54

Rol en ook nog iets lekkers

Ik denk aan die chips kokers, hoe heet die chips ook alweer....er is vast iemand die weet hoe die chips heet...gr. MIG

MaximeM

MaximeM

28-11-2008 om 12:01

Postkantoor

Hoi,

Bij de wat grotere postkantoren kan je verzendkokers kopen (is niet duur) of denk eens goed na over bedrijven bij jouw in de buurt (een fotograaf bijvoorbeeld) die heeft vaak wel kokers liggen (van verzendingen naar hun toe) en misschien mag je er wel eentje hebben.

Maxime

Rembrand

Rembrand

28-11-2008 om 12:06

Pringelbus

M.

Tapijtwinkel

Die hebben hele dikke

Jolijt

Jolijt

28-11-2008 om 17:02

Een paar jaar terug

Voor als een koker niet lukt...
Een paar jaar terug heb ik een potlood gemaakt gewoon van een vel karton.
Zes banen op het karton en een lijmstrook, banen ritsen en vouwen. Aan de achterkant een houtkleur in een zeshoek met een rondje in kleurvoor de stift. Boven kant een puntzak vouwen van hout kleur met de punt in kleur en in de koker lijmen. Hij was zo leuk geworden dat we het zonde vonden het kado erin te doen... dat is toen in een bijbehorende grote 'gum' gegaan.

O, vergeten... de banen aan de bovenkant rond knippen; dat geeft het effect van een geslepen punt EN het verdoezelt het inlijmen van zeshoekig naar rond.

Vera*

Vera*

29-11-2008 om 11:12

Oprollen

Als je papier, bijv. krant, stevig oprolt krijg je ook een stevige koker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.