Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

08-05-2014 om 20:58

Waar koop ik betaalbaar van die gekleurde elastiekjes

Hier zijn ze helemaal in, van die gekleurde kleine elastiekjes waar je armbanden mee knoopt. Vanmiddag kocht ik twee kleine setjes voor dochter van 13, inmiddels heeft ze ze al helemaal opgeknoopt. Ik ben dus op zoek naar meer elastiekjes maar liefst niet al te duur. Iemand een tip?

Inanna

Inanna

08-05-2014 om 21:09

Action

Ik hoorde laatst dat ze bij de Action te koop zijn en ik zag ze op Ebay.com, maar dan moet je wel geduld hebben, kan weken duren eer je het in huis hebt.

In een ruitershop?

Bedoel je van die elastiekjes waar ze ook de staarten van een paard mee invlechten?

Tango

Tango

08-05-2014 om 22:03

Geen idee

Of het dezelfde zijn die voor staarten van paarden worden gebruikt. Ik heb namelijk niets met paarden.
Action, dat zou mooi zijn. Daar kom ik deze week nog wel.

Marie

Marie

08-05-2014 om 22:16

loom elastiekjes

Bedoel je die Loom elastiekjes?

Dat is ook al eens beproken bij OOL

http://www.ouders.nl/columns/14-rainbow-loom-top-of-flop

Ze lijken inderdaad wel wat op paardenelastiekjes:

http://www.ej.nl/products/10000057/7080002/INVLECHT+ELASTIEKJES+ZAKJE

Puck

Puck

08-05-2014 om 23:26

idd bij ruitershops

Bij intertoys hebben ze zakjes met 600 elastiekjes voor 5 euro. En bij ruitershops spelen ze idd ook in op deze rage en bieden ze ze ook aan. In veel meer kleuren dan de standaard elastiekjes die je voor invlechten gebruikt. Bij mijn "ruitersportzaak" verkopen ze 6 zakjes voor 10 euro. Geen idee hoeveel er in een zakje zitten, ik gok op 200-300

Tango

Tango

08-05-2014 om 23:49

Intertoys

En Action ga ik eerst maar eens kijken. Geen idee of hier in de buurt een ruitershop zit. Zoals ik al zei, ik heb niets met paarden

Fonneke

Fonneke

09-05-2014 om 23:41

pipoos

Bij de Pipoos betaal je voor 600 elastiekjes 2,95. Of als je een zakje met maar één kleur wilt 1,95 voor 300 elastiekjes. Dat is tot nu toe het goedkoopste wat ik heb gezien. Maar misschien is het bij de Action nog goedkoper, daar heb ik nog niet gekeken.

action

zag ik ze vandaag 300 stiekjes voor 79 cent met wat doorzichtige haakjes en 1 haakachtige naald? Allerlei kleuren door elkaar met en zonder glitter en ook uni zakjes

amk

amk

05-07-2014 om 11:03

markt

op de markt 75 ct voor een zakje van 300 of 1,25 voor 600 uni, assorti, glitter, glow in de dark. Bedels waren 1,50 voor 10

Kaaskopje

Kaaskopje

05-07-2014 om 11:46

Blij dat ik een filmpje gekeken heb

Haha, ik overwoog toch serieus om dit ook eens te proberen! Maar na het zien van een 'tutorial' weet ik zeker dat ik het halverwege door het raam wil gooien Ik vind het wel heel grappig.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-07-2014 om 11:47

Grappig

Daar bedoel ik de hobby mee en niet mijn opmerking

Fiorucci

Fiorucci

06-07-2014 om 07:58

kaaskopje

Het is makkelijker dan je denkt. Lijkt op punniken.

Tink

Tink

07-07-2014 om 12:14

speciale winkeltjes

De speciale loomwinkeltjes schieten ook als paddestoelen uit de grond, hier (middelgrote provinciestad) zitten er ook opeens 2.
Meestal zijn de zakjes daar ongeveer 1 euro (of 11 voor een tientje).
En op de markt stonden ze met 8 zakjes voor 5 euro.

Zo'n loombord zou ik trouwens daar niet kopen, de 'echte' (van Rainbow Loom) zijn een stuk gladder, zonder scherpe randjes, en breken niet.
Wel wat duurder dus maar dat is de prijs ook echt wel waard.

Kaaskopje, je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt, een eenvoudig visgraatarmbandje is echt niet moeilijk, daar heb je alleen 2 vingers (of een vork!) en een aantal stiekjes voor nodig, de techniek snap je echt binnen 3 seconden
Ladderarmbandje is al lastiger en voor beestjes moet je wel gevorderd zijn heb ik gemerkt.

Tijgeroog

Tijgeroog

07-07-2014 om 12:32

Tink

Hier worden de borden bijna nooit meer gebruikt, bijna alles gaat op een vork. Ook beestjes en ingewikkelde armbandjes. Dat werkt een stuk prettiger, ook voor mij, want ik hoef niet meer steeds geknapte elastiekjes ergens onderin te vervangen door een nieuwe.

zelfgemaakt bord

wij kunnen ons die borden niet veroorloven, dus vorken. Maar mijn man heeft met een stukje hout en wat spijkers zelf een bordje gemaakt en dat werkt ook prima!

Charis

Charis

11-07-2014 om 16:31

Jamin

Hier koop ik ze bij Jamin, 1 euro per zakje, 6 zakjes voor vijf euro.

Tink

Tink

11-07-2014 om 19:33

Tijgeroog

Hoe doen ze dat dan, ingewikkelde bandjes/beestjes op een vork?

bak voor elastiekjes

Iemand nog een tip waar ik een handige bak met van die vakjes voor de elastiekjes kan kopen? liefst leeg (elastiekjes zat) en niet te duur.

oeps

zie net dat daar al een ander draadje over is, laat maar

amk

amk

15-07-2014 om 16:05

jons

kijk eens op de markt. Ik heb ze gezien voor 3 euro inmiddels.

amk

dank voor je tip, maar we zijn inmiddels voorzien dmv de zelfgemaakte borden. Kinderen willen niet eens meer anders

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.